Sieć kawiarni poinformowała w poniedziałek, iż ponownie wprowadzi kubki na gorące napoje z brzegami, które można zwinąć, aby odsłonić nagrodę, a promocja rozpocznie się 24 lutego.
„W zeszłym roku po Roll Up usłyszeliśmy kilka opinii od gości, iż naprawdę kochają tę grę, ale brakuje im manualnego zwijania brzegu kubka” – powiedziała dyrektor ds. marketingu Hope Bagozzi.
„Kiedy podsumowaliśmy zeszłoroczną grę i zastanawialiśmy się, jak uczynić ją jeszcze lepszą … (myśleliśmy), czy moglibyśmy przywrócić kubki w jakimś kształcie lub formie? To stało się częścią tego impulsu”.
Promocja została po raz pierwszy uruchomiona w 1986 roku, ale była znana jako Roll up the Rim to Win do 2020 roku, kiedy to firma przeniosła konkurs do całkowicie cyfrowego formatu. Zmiana miała na celu uchronienie personelu przed koniecznością obcowania z rozwiniętymi przez klientów brzegami kubków podczas pandemii COVID-19.
Tims był w stanie przywrócić kubki z rolowanymi brzegami, częściowo dlatego, iż znalazł sposób na poruszanie się po kwestiach zdrowotnych; zwycięzcy pokażą teraz pracownikom Tims swoje zwycięskie kubki przed osobistym wrzuceniem ich do kosza na śmieci.
Ale powrót fizycznego rozwijania brzegów nie zabije cyfrowego elementu promocji.
Klienci będą mogli zdobywać „cyfrowe rolki”, kupując wybrane gorące lub zimne napoje, kanapki śniadaniowe, wrapy i inne produkty na lunch i kolację lub przynosząc kubek wielokrotnego użytku w celu realizacji zamówienia, kupując produkty Tims at Home lub rejestrując się w Tims Mastercard.
Tylko kubki na gorące napoje będą mogły być fizycznie rozwinięte, ale ich ilość będzie ograniczona.
Ze względu na cyfrowy i fizyczny charakter promocji, będą dwie pule nagród, ale obie będą oferować klientom szansę na wygranie wakacji, pojazdów, kart podarunkowych, kawy i pączków do 23 marca.
Chociaż Tims zobowiązał się do przywrócenia zwijanych kubków na napoje tylko przez ograniczony czas, Bagozzi powiedziała, iż firma nie wyklucza ich ponownego wprowadzenia w przyszłym roku. „Jeśli zostanie to naprawdę dobrze przyjęte, goście naprawdę to polubią i wszystko pójdzie zgodnie z oczekiwaniami, to jest to coś, co ocenimy pod koniec tegorocznej gry, a następnie ustalimy, czy ma sens przywrócenie tej formy promocji na stałe” – powiedziała.
Na podst. raportu The Canadian Press z 3 lutego 2025 roku.