Dębica/Praca. Olimp Labs jest polską firmą farmaceutyczną, założoną w 1990 roku, która zatrudnia w tej chwili niemal 800 pracowników.
Olimp Labs produkuje leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego medycznego przeznaczenia, suplementy diety, funkcjonalną żywność przyszłości, oraz najwyższej jakości suplementy dla sportowców.
Oferty pracy (Olimp Labs/Dębica/Pustynia)
Operator Urządzeń i Procesów Produkcyjnych
Twój zakres obowiązków
- Obsługa maszyn i urządzeń w nowoczesnym zakładzie produkcji
- Przezbrajanie maszyn i urządzeń
- Nadzór i kontrola procesu produkcji
- Naważanie substancji
- Wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją procesową
- Wykonywanie wymaganych kontroli wewnątrz procesowych
- Staranne i systematyczne dokumentowanie wykonywanych czynności
- Czyszczenie i dezynfekcja urządzeń oraz pomieszczeń produkcyjnych
Wymagania
- Wykształcenie średnie – zawodowe (np. techniczne, technologiczne, informatyczne, elektromechaniczne, chemiczne)
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Zdolności manualne przy obsłudze urządzeń produkcyjnych
- Zaangażowanie oraz branie odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Otwartość na wiedzę, chęć podnoszenia kwalifikacji
- Przestrzeganie obowiązujących norm, procedur, instrukcji
- Dyspozycyjność
- Gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym po 8 godzin
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- Doświadczenie w branży spożywczej i/lub farmaceutycznej
- Uprawnienia UDT
Oferta
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
- Kartę Multi Sport, SmartLunch
- Szkolenia i rozwój
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie analiz i raportów dotyczących rynków suplementów diety i leków OTC
- Kreowanie materiałów promocyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
- Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej
- Udział w zarządzaniu wybranymi kategoriami produktowymi
- Działania administracyjno-biurowe wspomagające pracę Działu Marketingu
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży suplementów diety lub leków OTC
- Wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie: marketing, reklama, PR
- Umiejętności w zakresie zarządzania projektami
- Umiejętność tworzenia analiz rynkowych i działań konkurencji
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi lub domami mediowymi
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków
- Innowacyjność i kreatywność w działaniu
- Samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Elastyczność w działaniu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
- Prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport, Smart Lunch
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Specjalista ds. Badań i Rozwoju Produktów Farmaceutycznych
Twój zakres obowiązków
- Projektowanie nowych produktów z kategorii suplementów diety, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobów medycznych
- Nadzór nad wdrażaniem do produkcji nowych produktów
- Opracowywanie i weryfikacja merytoryczna opisów produktowych, materiałów szkoleniowych i marketingowych (współpraca z Działem Marketingu)
- Stały monitoring rynku dotyczący rozwoju nowych produktów
- Analiza i tworzenie baz danych naukowych nt. substancji czynnych produktów
- Prowadzenie szkoleń, prezentacji oraz doradztwa suplementacyjnego, dietetycznego i treningowego
- Pisanie artykułów na zleconą tematykę m.in. do czasopism branżowych, gazet, stron internetowych
- Wsparcie merytoryczne w zakresie pytań konsumenckich dotyczących produktów Pracodawcy z infolinii telefonicznej i strony internetowej
Wymagania
- Wiedza i doświadczenie w zakresie suplementacji, dietetyki, żywienia człowieka, nutrigenomiki oraz zainteresowania w tym zakresie
- Wykształcenie wyższe, zdobyte na jednym z kierunków: Dietetyka (mile widziana Dietetyka Kliniczna), Fizjologia / Żywienie Człowieka, Technologia Żywności, Farmacja, Medycyna lub pokrewnych
- Bardzo dobra znajomość rynku suplementów diety
- Znajomość procesów fizjologicznych
- Min. podstawowa wiedza o substancjach chemicznych stosowanych w przemyśle farmaceutycznym, spożywczym, w szczególności w suplementach diety
- Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość prawa żywnościowego (mile widziana znajomość teoretyczna i praktyczna prowadzenia procesów technologicznych)
- Znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych j. obcych)
- Kreatywność, komunikatywność, pasja, zaangażowanie, wysoka kultura osobista
Oferta
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe
- Kartę Multi Sport, Smart Lunch
- Szkolenia i rozwój
Specjalista ds. Rozwoju Produktów Leczniczych
Twój zakres obowiązków
- Realizacja strategii rozwoju nowych produktów leczniczych
- Identyfikacja i rozwój rynku
- Analiza naukowych baz danych pod kątem poszukiwania nowych i znanych substancji aktywnych, które mogą mieć zastosowanie w produktach leczniczych
- Przegląd literatury (artykuły naukowa, opracowania, itp.) wymagań prawnych i wytycznych (farmakopealnych, EMA/ICH) w zakresie planowanych i prowadzonych prac dotyczących rejestracji produktów leczniczych
- Udział w opracowaniu dokumentacji CMC na różnych etapach rozwoju produktu
- Opracowanie dokumentacji rejestracyjnej odnoszącej się do jakości produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych – moduł 3 Quality, moduł 2.3 QOS
- Ocena dokumentacji ASMF dla substancji czynnych pod kątem spełnienia odpowiednich wymagań
- Ocena dokumentacji rejestracyjnej odnoszącej się do jakości pod kątem zgodności z wymaganiami odpowiednich monografii i wytycznych EMA/ICH
- Wytyczne, weryfikacja i zatwierdzanie druków informacyjnych (ulotki dla pacjenta i Charakterystyki Produktu Leczniczego)
- Przygotowywanie wybranej dokumentacji do wniosków o zmianę w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego oraz wniosków o re-rejestrację
- Budowanie kontaktów z zagranicznymi oferentami gotowych dossier – audytowanie dokumentacji
- Podejmowanie decyzji/wydawanie opinii w sprawie możliwości i sposobu wprowadzenia do obrotu nowego produktu leczniczego czy też wyboru kategorii rejestracyjnej
- Udział w narodowych i międzynarodowych procedurach rejestracyjnych
- Śledzenie zmian w prawie i wytycznych (na rynku polskim i w UE) dotyczących zagadnień związanych z rejestracją produktów leczniczych
Wymagania
- Kilkuletnie poparte doświadczenie w firmie farmaceutycznej na stanowisku wymagającym znajomości w dziedzinie rejestracji i wytwarzania produktów leczniczych oraz zagadnień z tym powiązanych
- Wykształcenie wyższe medycyna , farmacja, chemia, biologia, biotechnologia lub pokrewne
- Dobra znajomość prawa farmaceutycznego
- Znajomość przepisów krajowych i wspólnotowych regulujących zagadnienia dopuszczania do obrotu oraz wytwarzania produktów leczniczych,
- Praktyczna umiejętność interpretacji prawa farmaceutycznego, wytycznych EMA, ICH oraz Farmakopei Europejskiej w zakresie opracowania dossier produktu leczniczego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność strategicznego myślenia
- Kreatywność, umiejętność inicjowania zmian, silna motywacja do pracy
- Wysokie zdolności organizacyjne, odpowiedzialność i precyzja w działaniu
- Postawa kompleksowego załatwiania powierzonego zadania
- Zmysł badawczy i umiejętność podejmowania szybkich decyzji
- Umiejętność przygotowania dokumentacji w formacie eCDT
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca hybrydowa
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport
- SmartLunch
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.