Wybieranie najlepsza klasa Ścieżka wygnania 2 jest mniej oczywiste, niż mogłoby się początkowo wydawać.
Rzecz, o której warto pamiętać Ścieżka wygnania 2′klas polega na tym, iż od chwili premiery gry we wczesnym dostępie nie ma jednej potężnej klasy, która pozwoliłaby ci się przebić. Nie ma Diablo 4-w stylu Spiritborn Tutaj. Każda klasa ma charakterystyczny styl gry, którego wady mogą nie być dla ciebie przeszkodą, w zależności od tego, jak lubisz grać, a każda z nich ma również określone mocne strony.
Nasza lista to, co najlepsze Ścieżka wygnańców 2 zajęcia bierze pod uwagę, ile realnych opcji umiejętności daje ci dana klasa, wraz z łatwością użycia i tym, jak dobrze radzi sobie w walce z mobami i bossami.
Jakie są najlepsze klasy w Path of Exile 2?
W momencie premiery we wczesnym dostępie, Ścieżka wygnania 2 ma sześć klas. Obejmują one zarówno tradycyjne typy z niespodzianką – takie jak Wojownik, awanturnik walczący w zwarciu i rzucająca zaklęcia Czarodziejka – jak i klasy bardziej eksperymentalne. Na przykład Wiedźma przyzywa stwory i ma dostęp do potężnych umiejętności osłabiających, podczas gdy Najemnik kontroluje pole bitwy dzięki różnorodnych szybkostrzelnych i mocnych strzałów z kuszy. Ścieżka wygnania 2podejście do Mnicha jest wyjątkowe wśród iteracji stylu tej klasy w grach wideo, a choćby Łowca jest o wiele bardziej interesujący, niż można by się spodziewać po kimś, kto tylko strzela strzałami.
Krótko mówiąc, każdy Ścieżka wygnania 2 class ma coś w sobie, choć niektóre z nich są łatwiejsze do nauczenia się i skuteczniejsze w użyciu niż inne. Nasz ranking klas od najlepszych do najgorszych wygląda następująco:
- Najemnik — Wczesny dostęp do silnych kombinacji i duży potencjał do zarządzania tłumem i szybkiego pokonywania bossów
- Czarownica — Umiejętności samowystarczalne, silne stwory i doskonałe zdolności osłabiające rekompensują powolny start ich zestawu
- Leśniczy — Wyjątkowo potężne zdolności żywiołów, ale kilka opcji odwrotu i brak umiejętności defensywnych
- Mnich — Nudny zestaw umiejętności aż do poziomu piątego, kiedy w końcu pojawiają się mocne kombinacje
- Wojownik — Doskonały w pokonywaniu bossów, ale słaba moc i powolne animacje utrudniają radzenie sobie z mobami
- Czarodziejka — Silne zaklęcia żywiołów, ale powolne animacje i brak umiejętności podtrzymujących sprawiają, iż są bezbronne w grze solo
Ścieżka wygnania 2Najemnik to wyjątkowa klasa o wysokim potencjale zadawanych obrażeń, wczesnym dostępie do potężnych kombinacji i elastycznym stylu gry, który pomimo pewnych złożoności sprawia, iż nauka jest stosunkowo łatwa zarówno dla nowicjuszy, jak i osób zaznajomionych z Droga wygnania. Najemnik strzela z kuszy o dużej mocy i gwałtownie uzyskuje dostęp do szeregu znacznie ciekawszych i przydatnych umiejętności.
Mogą wystrzelić granaty ogniowe, zamrażać i rozbijać wrogów, zmniejszać opór wrogów, a choćby wystrzeliwać ciągły strumień strzał, aby pokonać najtwardszych bossów (takich jak Jamanra, Obrzydliwość). A co najlepsze, najemnik nie musi specjalizować się tylko w jednym elemencie. Możesz łączyć naładowane strzały z granatami ogniowymi i zamrażającymi strzałami, a mimo to otrzymasz realną kompilację, która poprowadzi Cię przez grę.
Najemnik może dysponować dużym zestawem umiejętności, ale przyzwyczajenie się do nich wymaga sporo praktyki. gwałtownie zużywają manę i wymagają starannego zrównoważenia strzałów specjalnych i podstawowych ataków, a ponadto, bardziej niż w przypadku innych klas, musisz także opracować wzór ataku i wycofywania się, aby uniknąć przytłoczenia. Szeroki rozrzut strzału w przypadku niektórych umiejętności specjalnych Najemnika oznacza, iż musisz znajdować się z bliskiej odległości, aby mógł on niezawodnie trafić, co naraża Cię na ryzyko, iż zostaniesz przytłoczony przez moby.
Mimo to, ze względu na różnorodność umiejętności, których może się nauczyć Najemnik, warto znosić krzywą uczenia się.
Czarownica jest tuż za nią Ścieżka wygnania 2najlepsza klasa, powstrzymywana jedynie przez jakąś słabą klasę przewaga bonusy i kilka dziwactw w balansie, które sprawiają, iż niektóre z ich umiejętności są mniej przydatne niż inne. Wiedźma jest pozornie przywoływaczką stworów, ale może również specjalizować się w usuwaniu buforów i potężnym rzucaniu zaklęć. Wiedźma może wskrzeszać stwory z martwych wrogów, eksplodować zwłoki, rozprzestrzeniać choroby, rzucać zaklęcia ognia i mrozu (oraz błyskawice, chociaż jest trochę słaba w Ścieżka wygnania 2etap wczesnego dostępu) przypinają wrogów w miejscu, wzmacniają stwory i wprawiają ich w szał — ich zestaw jest wyjątkowy, choćby przed wzmocnieniami przewagi.
Są to także jedne z najłatwiejszych klas do nauczenia się, ponieważ możesz pozwolić stworom odwracać uwagę wrogów, a jednocześnie kierować nimi z daleka, co oznacza, iż ryzyko przytłoczenia dla Wiedźmy jest znacznie niższe.
Największym problemem Wiedźmy – poza tym, iż dominacja Magów Krwi jest poważnie słabsza w momencie premiery – jest to, ile czasu potrzeba, aby ich zestaw stał się interesujący i jak słabi są na początku ich stwory. Aby standardowe i przywołane stwory zrobiły cokolwiek zbliżonego do przyzwoitego poziomu obrażeń i przeżywalności, potrzeba kilku poziomów i sporej inwestycji w punkty umiejętności. Wiedźma może uzupełnić niedobory obrażeń, ale poważniejszym problemem jest to, jak gwałtownie stwory umierają na niższych poziomach. Odradzają się po krótkim czasie, ale Wiedźma jest w tym czasie bezbronna, zwłaszcza jeżeli nie ma zwłok, którymi można manipulować. Problemy te zanikają w miarę zdobywania kolejnych poziomów i uzyskiwania dostępu do umiejętności takich jak Bone Cage i dodatkowe przyzwania, ale Wiedźma potrzebuje więcej czasu, aby poczuć się dobrze, niż w przypadku innych klas.
Wskazówka dla profesjonalistów: nie używaj wczesnych, nieoszlifowanych klejnotów na szkieletach i stworach. Czarownica potrzebuje duch aby je przywołać, a ducha możesz zdobyć tylko w określony sposób, z których żaden nie jest dostępny na początku gry.
Łowca może początkowo wydawać się mniej imponującą wersją Najemnika, ponieważ jest to klasa dystansowa, która strzela strzałami żywiołów. Jest to jednak najlepsza klasa do kontroli tłumu i może gwałtownie poradzić sobie zarówno z dużymi mobami, jak i twardymi bossami. Łowcy dysponują szeroką gamą umiejętności, od zatrutego strzału, który stopniowo pozbawia wroga zdrowia — jeszcze lepszy jest widoczny brak odporności na truciznę u większości Ścieżka wygnania 2 wrogowie — po bardziej złożone kombinacje, takie jak ta, w której wbijają w ziemię strzałę błyskawicy i mogą wystrzelić dodatkowe strzały w kształcie łańcucha błyskawic, które rykoszetują od kołka i zadają dodatkowe obrażenia.
Łowcy mogą także wyposażyć się w specjalne kołczany, które wzmacniają określone elementy i dodają efekty specjalne, takie jak dodanie efektu przebijania lub podpalanie pocisków, a ponadto są jednymi z najlepszych w grze w wywoływaniu dolegliwości związanych ze statusem.
Jedyną wadą Rangera jest brak umiejętności defensywnych i to bardzo. Wyposażają się w słabszy pancerz i polegają na umiejętnościach uników, aby zachować bezpieczeństwo, ale gdy wrogowie się przedrą, mają kilka sposobów, aby zachować bezpieczeństwo. Ostrożne zarządzanie czasem odnowienia i inwestowanie w umiejętności takie jak Pnącza Strzała, która spowalnia ruch wroga, może złagodzić niektóre z tych problemów. jeżeli jednak przesadzisz i będziesz mieć więcej niż jedną zdolność odwrotu, odejmie to ilość zadawanych obrażeń.
Gdyby „po 10 godzinach wszystko będzie dobrze” miałoby definicję obrazu, byłaby to definicja Ścieżka wygnania 2„Mnich”. To przyjemna klasa do grania, charakteryzująca się bardzo charakterystycznym stylem i doskonałymi umiejętnościami, ale na początku nie byłbyś tego pewien. Zestaw umiejętności Mnicha jest powolny i nieporęczny aż do około piątego poziomu, kiedy to Ścieżka wygnania 2 w końcu zaczyna korzystać z unikalnych efektów umiejętności, które wzmacniają grę Mnicha. Niektóre umiejętności stają się potężniejsze, jeżeli zostaną użyte kilka razy w krótkich odstępach czasu. Inne zapewniają podstawowemu atakowi Mnicha lub innemu atakowi dodatkowe efekty, takie jak wystrzeliwanie pocisków lub, zużywając całą manę Mnicha, zamieniają jego standardowy atak w taki, który wywołuje fale uderzeniowe.
Dotarcie do tego punktu jest surowychociaż. Ścieżka wygnania 2 preferuje styl gry na dystans i szybkie rzucanie czarów, a mnich nie tylko prawie zawsze musi być blisko aż do piątego poziomu, ale jego animacje ataków są powolne. Są podatni na otrzymanie obrażeń, zanim w ogóle zadadzą jakiekolwiek obrażenia – co stanowi problem, biorąc pod uwagę lekki pancerz, w którym się specjalizują – i łatwo mogą zostać przytłoczeni.
Ścieżka wygnania 2Wojownik wystartował w dziwnej pozycji. Świetnie sprawdza się jako klasa defensywna i jako jedyna potrafi blokować ataki wroga. Ogłuszają. Ich okrzyki bojowe oferują potężne wzmocnienia i, w zależności od wybranych umiejętności, mogą zadawać obrażenia wrogom. I uderzali mocno bronią dwuręczną.
Problemem jest to, jak stosunkowo słaby i powolny jest Wojownik. Jego taki powolna klasa. Umiejętności podstawowe wymagają więcej czasu i zadają mniej obrażeń niż inne podstawowe umiejętności innych klas — na przykład potrzeba wielu trafień, aby powalić prostego Utopionego w prologu, gdzie Wiedźma może pokonać wroga dwoma trafieniami. Wiele podstawowych ataków Wojownika ma również długie animacje. Większość Ścieżka wygnania 2Wrogowie są dość mobilni, więc łatwo jest stracić cel, a następnie całkowicie go ominąć, narażając się na bezbronność, gdy moby wykorzystują czas regeneracji i rój.
Tam, gdzie te irytacje nie stanowią większego problemu, są walki z bossami. Wzmocnienia własne, osłabienia wrogów i ataki miażdżące kości Wojownika sprawdzają się szczególnie dobrze w walkach z dużymi, pojedynczymi celami, a klasa ta gwałtownie zyskuje zasłużoną reputację zabójcy bossów w Path of Exile 2. Jednak choćby ta funkcja ma pewne zastrzeżenie, ponieważ opcje budowania są ograniczone, a większość umiejętności Wojownika została zaprojektowana tak, aby lepiej działała z dominacją Tytana.
Czarodziejka ma się dobrze Ścieżka wygnania 2. Jest w porządku! Ale kilka więcej. To jest twój standardowy zestaw umiejętności magicznych, z dostępem do trzech głównych elementów, niektórych zdolności kontroli tłumu i, ostatecznie, potężnych wzmocnień, które zwiększają twoją moc rzucania zaklęć. To mocna klasa, ale dziwnie zrównoważona.
Wzmocnienia własne i możliwości kombinacji Czarodziejki pojawiają się znacznie później w postępie klasowym, podczas gdy inne klasy – choćby Wojownik – otrzymują je niemal natychmiast. Na przykład Czarodziejka ma dostęp do kombinacji rozbicia tylko na poziomie piątym. Najemnik może zrobić to samo na pierwszym poziomie.
Największą bolączką Czarodziejki jest jednak brak umiejętności defensywnych. Po prostu nie mogą się przed niczym uchronić, a wymijający styl gry zaprowadzi cię daleko tylko wtedy, gdy wzmocnienie silniejszych umiejętności tej klasy zajmie trochę czasu.
Aby uzyskać więcej Ścieżka wygnania 2 przewodniki, oto jak to zrobić wspiąć sięjak względemjak zdobyć duchi jak to zrobić handel. Poza tym, oto lista wszystkich Proces Sehkemasa wyzwania i nagrody oraz wskazówki, jak ukończyć „Starożytne śluby” i pokonać Jamanrę.