Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi. To czas, w którym podejmowane są tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnymi formami leczenia tego rodzaju nowotworów. W tym roku w światową akcję angażują się również Chillizet i Oplotka, łącząc siły w kampanii #zrobsobiedobrze.
Na tę okoliczność marka Oplotka zaprojektowała autorski naszyjnik – KWIATUSZEK, symbolizujący kobiecego sutka. Do niego będzie dołączany pakiet materiałów edukacyjnych, które mają zachęcić i ułatwić samobadanie. Limitowana seria naszyjnika będzie dostępna jedynie w październiku, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne związane z rakiem piersi. Dodatkowo Fundacja Radia ZET zobowiązała się podwoić tę kwotę.
W ramach akcji zaplanowano szereg różnorodnych działań promocyjnych. Będą to m.in. audycje w Chillizet, warsztaty kulinarne kuchni antyrakowej, spotkania i panele dyskusyjne z udziałem onkologów, dziennikarzy i aktywistów. 24 października pod redakcją Chillizet stanie mobilny mammobus. Ambasadorką kampanii została Zuzanna Szelestowska (@zuzanna_szelest), która rok temu wykryła guzek w piersi i od tej pory prowadzi z nim walkę, dzieląc się również swoimi doświadczeniami w sieci. Akcję zdobi ilustracja Ani Rudak. O szczegółach kampanii #zrobsobiedobrze można przeczytać na stronie www.zrobsobiedobrze.pl.
foto,źródło. Grupa Eurozet