Szkolenie pracowników działów promocji/marketingu – w służbie honorowego krwiodawstwa
W dniach 7 – 8 października 2025 r. pracownicy działów promocji/marketingu z 23 Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Polsce wzięli udział w szkoleniu poświęconym nowoczesnym formom promocji honorowego krwiodawstwa.
Celem szkolenia było doskonalenie umiejętności w zakresie storytellingu i tworzenia person w marketingu społecznym, by jeszcze skuteczniej wspierać Krwiodawców, zachęcać nowe osoby do dzielenia się krwią i jej składnikami oraz w sposób nowoczesny i inspirujący promować ideę honorowego krwiodawstwa.
Podczas zajęć uczestnicy szkolenia poznali różnorodne narzędzia, które będą pomocne podczas prezentowania historii Dawców i Biorców krwi, budowania przekazu opartego na emocjach i wartościach z ofiarowania własnej krwi dla ratowania zdrowia i życia drugiego człowieka oraz jak skutecznie docierać z komunikacją do różnych grup odbiorców (dzieci, młodzieży, kobiet, mężczyzn, etc.).
Podnoszenie kompetencji pracowników to inwestycja w jakość – dzięki takim szkoleniom jeszcze lepiej i efektywniej będą prowadzone wszelkie działania promocyjne i kampanie społeczne, by z jeszcze większą siłą i precyzją docierać do społeczeństwa z przekazem o tym, jak ważne i potrzebne jest honorowe krwiodawstwo.
