EduPharm zaprasza na konferencję online „Suplementy diety – co musi wiedzieć przedsiębiorca, aby bezpiecznie działać na tym rynku?”
Artykuł sponsorowany
EduPharm zaprasza do udziału w szkoleniu, które jest w pełni poświęcone prawnym i praktycznym aspektom rynku suplementów diety. Szkolenie „Suplementy diety – co musi wiedzieć przedsiębiorca, aby bezpiecznie działać na tym rynku?” odbędzie się 10 czerwca 2025 roku w formule online. Kierowane jest jest do osób odpowiedzialnych za wprowadzanie produktów na rynek, ich oznakowanie, reklamę oraz zgodność z obowiązującymi przepisami.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji „Suplementy diety – co musi wiedzieć przedsiębiorca, aby bezpiecznie działać na tym rynku?”
Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia:
- Kiedy produkt może być zakwalifikowany jako suplement diety?
- Produkty borderline – jak rozróżniać?
- Procedura powiadomienia GIS i postępowania wyjaśniające
- Zasady dystrybucji suplementów diety
- Obowiązkowe i dobrowolne elementy oznakowania
- Deklaracje zdrowotne i beauty claims – co można, a czego unikać?
- Zasady reklamy suplementów – telewizja, internet, social media
- Współpraca z influencerami – wymogi prawne i dobre praktyki
- Kontrole i nadzór – jak się przygotować?
Zostanie poruszony także temat najnowszego wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie C-386/231, który rozstrzygnął wątpliwości dotyczące możliwości stosowania oświadczeń botanicznych z listy pending prawie całkowicie zakazując takiej praktyki.
Poznaj prelegentkę!
Wydarzenie poprowadzi mec. Magdalena Wojtkowiak – zajmuje się doradztwem prawnym w zakresie prawa farmaceutycznego na rzecz firm farmaceutycznych oraz podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi i żywnością. W szczególności w zakres jej specjalizacji wchodzą kwestie dystrybucji produktów leczniczych oraz kwestie wprowadzania do obrotu produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Posiada również doświadczenie w doradztwie z zakresu weterynaryjnych produktów leczniczych oraz pasz.
Mecenas Magdalena doradza również klientom w zakresie prowadzenia reklamy i aktywności trademarketingowych dla produktów sensytywnych, w szczególności produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety. Magdalena wspiera klientów w postępowaniach administracyjnych przed organami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia, w tym przed Prezesem URPL, Głównym Inspektorem Farmaceutycznym, Głównym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Handlową. Pomaga również przedsiębiorcom opracowywać stanowiska i uwagi do projektów aktów prawnych, istotnych z perspektywy prowadzonej przez nich działalności gospodarczej.
Nie zwlekaj i zapisz się już teraz!
Link do rejestracji: https://edupharm.pl/suplementydiety2025