Rozdział 2 „Let’s Go, Bro!” – opis przejścia w Zenless Zone Zero

cyberfeed.pl 2 dni temu


W rozdziale 2 Strefa Zero bez ZenGłówną fabułą gry jest to, iż będziesz musiał ścigać robota, mając u boku Antona podczas śledztwa.No to jedziemy, bracie!„Jeśli przebrnąłeś przez wszystko zbyt szybko, być może udało ci się dotrzeć do Hollow Observation Data zamkniętego za ścianą, gdy nie miałeś wystarczającej liczby monet wyposażenia, aby je odblokować.

Sztuczka na tym poziomie polega na pchaniu Antoni do wrogów, co pozwoli mu oczyścić wrogów. jeżeli Anton pokona wrogów, upuszczą monety. (Jeśli będziesz manualnie walczyć z wrogami, nie otrzymasz tego łupu.)

Poniżej wyjaśniamy, jak uzyskać wszystkie trzy dane Hollow Observation Data z dochodzenia „Let’s Go, Bro!” Strefa Zero bez Zenwraz z pełnym opisem przejścia poziomu.


Cele „Let’s Go, Brother!”

  1. Zbierz 1 zestaw danych obserwacji pustych
  2. Zbierz 2 zestawy danych z obserwacji pustych
  3. Zbierz 3 zestawy danych z obserwacji pustych

Na tym poziomie musisz zebrać tylko trzy złote ikony kul, aby zdobyć wszystkie nagrody. Za każdy znaleziony element danych otrzymasz 10 Polichromować.

Jedno z Hollow Observation Data na tym poziomie jest zamknięte za drzwiami i możesz zdobyć monety, aby je odblokować, tylko jeżeli Anton pokona kilku wrogów za ciebie. Potrzebuje tylko małego pchnięcia!


ZZZ ‘Let’s Go, Bro!’ – opis przejścia

Na początku zobaczysz prostą ścieżkę, więc po prostu idź naprzód, aż zobaczysz taką konfigurację:

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

  1. Iść w dół dwa razypopychając Antona w stronę środkowego dolnego wroga i chwytając go Dane z obserwacji wklęsłych nr 1.
  2. Iść wyszedł dwa razyzmuszając Antona do walki z przeciwnikiem widocznym w lewym dolnym rogu.
  3. Iść raz w dół i raz w góręwięc Anton pokonuje wroga widocznego u góry po lewej.
  4. Iść w górę raz i z powrotem raz w dółco sprawiło, iż Anton wrócił do dolnego rzędu.
  5. Iść cztery razy w prawozmuszając Antona do zmierzenia się z wrogiem znajdującym się w prawym dolnym rogu.
  6. Powtarzając to, co zrobiłeś po lewej stronie, zejdź razpopychając Antona w górę. Potem iść znowu w górę aby zmusić Antona do pokonania ostatniego wroga znajdującego się w prawym górnym rogu.
  7. Zbierz wszystkie złote monety zanim wyjdziesz przez nowo otwartą ścieżkę po prawej. Powinieneś mieć 2500 monet. (Technicznie rzecz biorąc, musisz sprawić, by Anton pokonał tylko trzech z pięciu wrogów, ponieważ do otwarcia drzwi będziesz potrzebować tylko 1500 monet, ale tutaj jesteśmy dokładni.)

Będziesz walczyć z kilkoma wrogami przed rozbitą ceglaną ścianą, zanim się przeciśniesz, zostawiając Antona w tyle. Udaj się na sam dół, aby odsłonić nową mapę.

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

  1. Wróć do góry spotkać się z Antonem, choć zdasz sobie sprawę, iż nie możesz się wycofać.
  2. Anton będzie teraz podążał za tobą w dół, odzwierciedlając twój ruch po lewej stronie cegły, więc po prostu spływać więc on wybija wszystkich tych wrogów. Wrogowie będą upuszczać srebrne monety, więc idź i zbierz je, gdy ścieżka się otworzy.

Złapiesz Dane z obserwacji wklęsłych nr 2 wychodząc.

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

  1. Podążaj ścieżką i kieruj się na południe do zamkniętych drzwi. Wydaj ciężko zarobione monety, aby otworzyć drzwi i złapać Dane z obserwacji wklęsłych nr 3.
  2. Kieruj się naprzód ścieżką do bloku obserwacyjnego po lewej. Więcej wrogów i ścieżek zostanie ujawnionych.

Zauważ, iż w tym momencie masz wszystkie trzy Hollow Observation Data i nie potrzebujesz Antona, aby pokonał wrogów za ciebie. Wpychanie go w wrogów po prostu oszczędza ci czasu, ponieważ nie będziesz musiał wskakiwać do walki i radzić sobie z wrogami osobiście.

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

  1. Iść wyszedł dwa razy, dobrze raz, w dółi wtedy lewy aby Anton pokonał wszystkich czterech wrogów.
  2. Po pokonaniu wszystkich wrogów mapa ponownie się powiększy.

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

  1. Zbieraj monety i przygotuj Antona i siebie, aby… ustawione w środkujak pokazano powyżej. Nie ma znaczenia, czy jest po twojej lewej czy prawej stronie, ponieważ wyniki będą takie same.
  2. Zejdź na dół, rozpoczynając walkę z jednym z wrogów. Po pokonaniu ich, pchnij Antona Prawidłowy I lewy do pozostałych wrogów, jeżeli nie chcesz walczyć z nimi manualnie.
  3. Ulecz się w miejscu odpoczynku i zdobądź dodatkowe leczenie w miejscach, w których pojawia się kropla rosy eteru, jeżeli tego potrzebujesz.
  4. Udaj się w stronę pozostałych kwadratów wroga i wyeliminuj ich, aby ukończyć ten poziom.

Więcej Strefa Zero bez Zen przewodnikizobacz nasze porady dla początkujących i przewodnik po Lokalizacja medali oficera Mewmewlub nasz Opis eksploracji „Speedy Chaser”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału