Reklamy piwa w Polsce w innych godzinach? Gorąca dyskusja w senackiej komisji

medonet.pl 1 dzień temu
- Coraz bardziej martwi mnie to, iż zdrowie publiczne przegrywa z drugą twarzą alkoholu, twarzą dochodową, przynosi zyski, ale też przynosi ogromne straty — powiedziała podczas posiedzenia senackiej Komisji ds. Petycji Katarzyna Łukowska — przedstawicielka Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom (KCPU). Komisja 7 stycznia zajmowała się petycją, której autor wskazał, iż "obecnie obowiązująca godzina 20.00, do której nie może być prowadzona reklama i promocja piwa, narusza dobro dziecka". Petycja wywołała gorącą i długą dyskusję. W efekcie senatorowie podjęli decyzję w sprawie jej losów — prace nad postulatem wydłużenia czasu zakazu emisji reklam do godz. 22.00 będą kontynuowane. Czeka nas powrót do stanu prawnego sprzed ponad 20 lat?
Idź do oryginalnego materiału