Patronat IAB Polska: PSPR Day w Warszawie

iab.org.pl 3 godzin temu

Tegoroczna edycja przebiegnie pod hasłem „Człowiek i Maszyna, czy to koniec komunikacji, jaką znamy?”. Na scenie wystąpią nie tylko czołowi eksperci PR, ale także psychologowie, prawnicy i dziennikarze. Agendę PSPR opracowała Rada Programowa: dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, dr Dagmara Prystacka, Anna Kiryjow-Radzka, Aneta Arwaj, Karolina Szelążek, Hanna Pieczyńska, Marcin Herman, Krzysztof Olszewski, Tomasz Lewandowski i Mariusz Gawrychowski.

Pula biletów na wydarzenie wyczerpała się jeszcze we wrześniu. Możliwy jest udział w formule online. Dostęp można wykupić na stronie wydarzenia: https://polskipr.pl/psprday2025.

Partnerami branżowymi wydarzenia są PROM, SAPR i ZFPR. Patronat medialny objęli: Polska Press Grupa, xyz, Cashless.pl, Dziennik Gazeta Prawna, Spider’s Web, Wirtualnemedia.pl, Press, Radio Eska, My Company Polska i Rzeczpospolita.

Partnerem strategicznym PSPR Day jest Centrum Medyczne CMP, partnerem głównym Mediaboard, a partnerami Astor i lorem ipsum team.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na tej stronie.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału