Biuro ds. Dostępności zaprasza na spotkanie informacyjne z ekspertami Inkubatora Wielkich Jutra, jedynego inkubatora w Polsce zajmującego się obszarem dostępności, działającego na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
Spotkanie dedykowane jest potencjalnym wnioskodawcom – osobom prywatnym, jak i podmiotom – zainteresowanym pozyskaniem grantu na realizację innowacji społecznej dotyczącej rozwiązywania problemów związanych z brakiem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. W ramach projektu można aplikować o wsparcie finansowe w wysokości do 100.000,00 zł, jak również wsparcie merytoryczne i organizacyjne.
Informacje organizacyjne
Termin:
23 stycznia 2025 r. (czwartek)
Godziny:
10:00-12:00 – spotkanie informacyjne
12:00-14:00 – konsultacje z ekspertami i ekspertkami Inkubatora
Miejsce:
Ratusz, ul. Rynek 1A, Opole (sala 312 im. Karola Musioła)
Zaproszenie kierowane jest do:
- twórczych umysłów, społeczników – osób, które lubią robić coś na rzecz ogólnego dobra;
- kreatywnych osobowości wierzących w swoje pomysły;
- zgranych grup nieformalnych;
- organizacji oraz instytucji (pozarządowych i publicznych), które działają w obszarze dostępności.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.
Aby zgłosić swój udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online dostępny TUTAJ.
Warunkiem wpisania na listę uczestników jest dokonanie zgłoszenia, do dnia 16 stycznia 2025 r.
Udogodnienia
- budynek: podjazd przed wejściem do budynku, toaleta dla OzN (parter), winda w budynku Ratusza;
- sala: wydarzenie tłumaczone na PJM