Olimp Labs rekrutuje na kilka stanowisk. Praca w okolicach Dębicy i Rzeszowie [k/m]

carpatiabiznes.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: olimp labs


Praca. Olimp Labs to polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji suplementów diety, odżywek dla sportowców oraz produktów leczniczych.

Produkty Olimp Labs są dostępne nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych, m.in. w Europie, Azji i Ameryce.

Oferty pracy: Olimp Labs – Pustynia k. Dębicy

Brand Manager – branża farmaceutyczna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie powierzonymi markami na rynku farmacyjnym
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu planów marketingowych
  • Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej
  • Nadzorowanie realizacji planów operacyjnych dla podległych grup produktowych
  • Tworzenie analiz i raportów dotyczących rynków suplementów diety i leków OTC – zarówno podejście sprzedażowe, jak i reklamowe (weryfikacja działań reklamowych konkurencji)
  • Tworzenie i planowanie kampanii reklamowych w dużych mediach
  • Kreowanie scenariuszów do spotów reklamowych dla nadzorowanych produktów
  • Zakup mediów i monitorowanie efektów kampanii reklamowych
  • Kreowanie kampanii online – zarówno reklamowe (Google i Facebook Ads), jak i wizerunkowych w social mediach
  • Tworzenie innych materiałów promocyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
  • Weryfikacja trendów rynkowych w zakresie wdrożeniowym nowych produktów
  • Współpraca z ekspertami z Ośrodka Badawczo-Rozwojowego w celu opracowania nowych produktów
  • Wsparcie merytoryczne dla pozostałych działów firmy ze szczególnym uwzględnieniem Działu Sprzedaż

Wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w branży suplementów diety lub leków OTC
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie: marketing, reklama
  • Umiejętności w zakresie zarządzania projektami
  • Umiejętność tworzenia analiz rynkowych i działań konkurencji
  • Doświadczenie w zarządzaniu markami
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi lub domami mediowymi
  • Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków
  • Innowacyjność i kreatywność w działaniu
  • Samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Elastyczność w działaniu
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań

Social Media Specialist – Rynki Eksportowe

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie i rozwijanie profili marki na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube i inne) na rynki zagraniczne: rynek niemiecki (DE) – komunikacja w języku niemieckim, globalne konto marki – komunikacja w języku angielskim.
  • Tworzenie i publikowanie angażujących treści dostosowanych do specyfiki rynków i platform.
  • Opracowywanie i realizacja strategii działań w mediach społecznościowych zgodnej z globalnymi założeniami komunikacji marki.
  • Współpraca z zespołem kreatywnym w zakresie tworzenia video, zdjęć i grafik.
  • Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych na rynkach zagranicznych oraz proponowanie nowych rozwiązań.
  • Analiza wyników działań social media i przygotowywanie raportów oraz rekomendacji.
  • Współpraca z lokalnymi influencerami i partnerami w celu promocji marki.
  • Bezpośrednia kooperacja z social media managerami poszczególnych obszarów i rynków.

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kont w mediach społecznościowych na rynkach międzynarodowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (rynek DE) lub angielskiego (globalne konto) – zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Znajomość specyfiki i trendów w mediach społecznościowych w Niemczech i na rynkach globalnych.
  • Kreatywność, umiejętność tworzenia angażujących treści i storytellingu.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi.
  • Doskonała organizacja pracy, wielozadaniowość i terminowość.
  • Znajomość zasad SEO oraz umiejętność optymalizacji treści pod kątem widoczności w wyszukiwarkach.
  • Znajomość narzędzi do projektowania grafik lub edycji wideo (np. Canva, Adobe Premiere, lub podobne) będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy w zespole międzynarodowym oraz otwartość na różnorodność kulturową.
  • Proaktywne podejście do testowania nowych rozwiązań i formatów w social media.
  • Wysokie poczucie estetyki oraz umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie publikacji, które są spójne z identyfikacją wizualną marki.

Oferty pracy: Olimp Labs – Nagawczyna k. Dębicy

Specjalista / Specjalistka ds. Controllingu

Twój zakres obowiązków

  • Udział w procesie tworzenia budżetów, prognoz i planów finansowych
  • Analiza rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, projektów, itp.
  • Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy dla Zarządu i kierownictwa wraz z wyciąganiem wniosków z analizy
  • analiza efektywności procesów produkcyjnych, struktury kosztów wytworzenia, identyfikacji obszarów strat i nieefektywności w procesach
  • rozwijanie narzędzi do pracy, w tym BI, AI
  • obsługa modułu controllingowego w systemie SAP (master data: Miejsca Powstawania Kosztów, Zlecenia Wewnętrzne, elementy kosztów)
  • udział w działaniach racjonalizatorskich i budowaniu schematów działania

Wymagania

  • wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse lub pokrewne
  • doświadczenie w dziale finansowym w organizacji o profilu produkcyjnym powyżej 3 lat
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, Power Query, mile widziana znajomość VBA
  • znajomość systemu BI, mile widziana umiejętność wdrażania i pracy z hurtownią danych
  • znajomość programu SAP – FI/CO, mile widziana znajomość SAP BW/4HANA
  • znajomość języka angielskiego pozwalającą na czytanie specjalistycznych publikacji finansowych
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • rzetelność i dokładność
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniającym się środowisku pracy z nastawieniem na terminowość realizacji zadań
  • inicjatywa i proaktywność w wykonywaniu zadań

Oferty pracy: Olimp Labs – Rzeszów

Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci FMCG

Twój zakres obowiązków

  • Nawiązanie oraz utrzymywanie partnerskich relacji w sklepach sieci handlowych
  • Kontrola zapasów oraz kreowanie zamówień
  • Egzekwowanie ustaleń centralnych w podległych placówkach handlowych
  • Stałe podnoszenie wyników sprzedaży oraz poziomu ekspozycji produktów
  • Przygotowywanie planów sprzedaży, inicjowanie i realizowanie lokalnych akcji sprzedażowych
  • Rozpoznawanie i monitorowanie działań konkurencji
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami
  • Implementacja działań marketingowych w punktach sprzedaży

Wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z sieciami nowoczesnymi (rynek FMCG)
  • Bardzo dobra znajomość lokalnych sieci handlowych (rynek tradycyjny)
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość pakietu Office
  • Komunikatywność i pozytywne, otwarte nastawienia na ludzi
  • Silna orientacja na wynik
  • Samodzielność i umiejętność efektywnego organizowania pracy własnej
  • Systematyczność i wytrwałość w dążeniu do celu
  • Wykształcenie minimum średnie

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość rynku suplementów diety i odżywek kategorii sport

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału