Praca. Olimp Labs to polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji suplementów diety, odżywek dla sportowców oraz produktów leczniczych.
Produkty Olimp Labs są dostępne nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych, m.in. w Europie, Azji i Ameryce.
Oferty pracy: Olimp Labs – Pustynia k. Dębicy
Brand Manager – branża farmaceutyczna
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie powierzonymi markami na rynku farmacyjnym
- Współuczestniczenie w opracowywaniu planów marketingowych
- Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej
- Nadzorowanie realizacji planów operacyjnych dla podległych grup produktowych
- Tworzenie analiz i raportów dotyczących rynków suplementów diety i leków OTC – zarówno podejście sprzedażowe, jak i reklamowe (weryfikacja działań reklamowych konkurencji)
- Tworzenie i planowanie kampanii reklamowych w dużych mediach
- Kreowanie scenariuszów do spotów reklamowych dla nadzorowanych produktów
- Zakup mediów i monitorowanie efektów kampanii reklamowych
- Kreowanie kampanii online – zarówno reklamowe (Google i Facebook Ads), jak i wizerunkowych w social mediach
- Tworzenie innych materiałów promocyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
- Weryfikacja trendów rynkowych w zakresie wdrożeniowym nowych produktów
- Współpraca z ekspertami z Ośrodka Badawczo-Rozwojowego w celu opracowania nowych produktów
- Wsparcie merytoryczne dla pozostałych działów firmy ze szczególnym uwzględnieniem Działu Sprzedaż
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży suplementów diety lub leków OTC
- Wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie: marketing, reklama
- Umiejętności w zakresie zarządzania projektami
- Umiejętność tworzenia analiz rynkowych i działań konkurencji
- Doświadczenie w zarządzaniu markami
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi lub domami mediowymi
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków
- Innowacyjność i kreatywność w działaniu
- Samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Elastyczność w działaniu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań
Social Media Specialist – Rynki Eksportowe
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i rozwijanie profili marki na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube i inne) na rynki zagraniczne: rynek niemiecki (DE) – komunikacja w języku niemieckim, globalne konto marki – komunikacja w języku angielskim.
- Tworzenie i publikowanie angażujących treści dostosowanych do specyfiki rynków i platform.
- Opracowywanie i realizacja strategii działań w mediach społecznościowych zgodnej z globalnymi założeniami komunikacji marki.
- Współpraca z zespołem kreatywnym w zakresie tworzenia video, zdjęć i grafik.
- Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych na rynkach zagranicznych oraz proponowanie nowych rozwiązań.
- Analiza wyników działań social media i przygotowywanie raportów oraz rekomendacji.
- Współpraca z lokalnymi influencerami i partnerami w celu promocji marki.
- Bezpośrednia kooperacja z social media managerami poszczególnych obszarów i rynków.
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kont w mediach społecznościowych na rynkach międzynarodowych.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (rynek DE) lub angielskiego (globalne konto) – zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość specyfiki i trendów w mediach społecznościowych w Niemczech i na rynkach globalnych.
- Kreatywność, umiejętność tworzenia angażujących treści i storytellingu.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi.
- Doskonała organizacja pracy, wielozadaniowość i terminowość.
- Znajomość zasad SEO oraz umiejętność optymalizacji treści pod kątem widoczności w wyszukiwarkach.
- Znajomość narzędzi do projektowania grafik lub edycji wideo (np. Canva, Adobe Premiere, lub podobne) będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole międzynarodowym oraz otwartość na różnorodność kulturową.
- Proaktywne podejście do testowania nowych rozwiązań i formatów w social media.
- Wysokie poczucie estetyki oraz umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie publikacji, które są spójne z identyfikacją wizualną marki.
Oferty pracy: Olimp Labs – Nagawczyna k. Dębicy
Specjalista / Specjalistka ds. Controllingu
Twój zakres obowiązków
- Udział w procesie tworzenia budżetów, prognoz i planów finansowych
- Analiza rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, projektów, itp.
- Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy dla Zarządu i kierownictwa wraz z wyciąganiem wniosków z analizy
- analiza efektywności procesów produkcyjnych, struktury kosztów wytworzenia, identyfikacji obszarów strat i nieefektywności w procesach
- rozwijanie narzędzi do pracy, w tym BI, AI
- obsługa modułu controllingowego w systemie SAP (master data: Miejsca Powstawania Kosztów, Zlecenia Wewnętrzne, elementy kosztów)
- udział w działaniach racjonalizatorskich i budowaniu schematów działania
Wymagania
- wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse lub pokrewne
- doświadczenie w dziale finansowym w organizacji o profilu produkcyjnym powyżej 3 lat
- bardzo dobra znajomość MS Excel, Power Query, mile widziana znajomość VBA
- znajomość systemu BI, mile widziana umiejętność wdrażania i pracy z hurtownią danych
- znajomość programu SAP – FI/CO, mile widziana znajomość SAP BW/4HANA
- znajomość języka angielskiego pozwalającą na czytanie specjalistycznych publikacji finansowych
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- rzetelność i dokładność
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniającym się środowisku pracy z nastawieniem na terminowość realizacji zadań
- inicjatywa i proaktywność w wykonywaniu zadań
Oferty pracy: Olimp Labs – Rzeszów
Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci FMCG
Twój zakres obowiązków
- Nawiązanie oraz utrzymywanie partnerskich relacji w sklepach sieci handlowych
- Kontrola zapasów oraz kreowanie zamówień
- Egzekwowanie ustaleń centralnych w podległych placówkach handlowych
- Stałe podnoszenie wyników sprzedaży oraz poziomu ekspozycji produktów
- Przygotowywanie planów sprzedaży, inicjowanie i realizowanie lokalnych akcji sprzedażowych
- Rozpoznawanie i monitorowanie działań konkurencji
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami
- Implementacja działań marketingowych w punktach sprzedaży
Wymagania
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z sieciami nowoczesnymi (rynek FMCG)
- Bardzo dobra znajomość lokalnych sieci handlowych (rynek tradycyjny)
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Znajomość pakietu Office
- Komunikatywność i pozytywne, otwarte nastawienia na ludzi
- Silna orientacja na wynik
- Samodzielność i umiejętność efektywnego organizowania pracy własnej
- Systematyczność i wytrwałość w dążeniu do celu
- Wykształcenie minimum średnie
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość rynku suplementów diety i odżywek kategorii sport
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.