Nowa kampania Rossmanna: limitowane produkty do makijażu

healthyandbeauty.pl 11 godzin temu
Zdjęcie: nowa kampania rossmanna


Pod hasłem „Wbijaj do Rosska po swojego dropa” ruszyła nowa kampania Rossmanna, której twarzami są przedstawiciele młodego pokolenia raperów — Tymek i OG Kamka. Przy okazji w drogeriach pojawiły się limitowane produkty do makijażu od Everybody London.

„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” – rapuje Tymek w spocie promującym ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów kultowych marek dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.

Nowa kampania w aplikacji Rossmann PL

Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. Wśród nich wszystko, co niezbędne do stworzenia swojego ulubionego looku, m.in. róże do policzków, konturówki, tinty do ust, cienie do powiek, rozświetlacze do twarzy, eyelinery czy pomadka.

Wszystkie informacje o nowej kampanii można znaleźć w aplikacji Rossmann PL pod specjalnym kafelkiem „DROP Alert”. Tam możesz zapisać się na powiadomienie, które dostaniesz, gdy dropy będą dostępne. Również w tym miejscu pojawi się informacja, kiedy nastąpi premiera nowej oferty oraz kiedy będą widoczne wszystkie jej produkty. Kilka dni wcześniej użytkownik może podejrzeć (kilkoma ruchami kciuka) część produktów, które trafią do oferty.

Premierowy spot do obejrzenia tutaj.

Kilka słów o twarzach nowej kampanii

Tymek to 30-letni raper, który zdążył już zaistnieć na polskiej scenie muzycznej hip-hop. Zrobiło się o nim głośno w 2019 roku, gdy wypuścił teledysk do piosenki „Język Ciała”, który ma na YouTube już ponad 193 mln wyświetleń. Skutecznie połączył w nim rap z muzyką klubową. Jego inne znane kawałki to m.in. „Rainman” (wspólne z Tede) czy „Anioły i Demony”. Brał udział w wielu featuringach. Jego płyty oraz utwory wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych.

OG Kamka dała się poznać szerszej publiczności, biorąc udział w pierwszej edycji muzycznego show „Rap Generation” emitowanego na Prime Video. Program wyłania najbardziej uzdolnionych młodych raperów w Polsce. Dotarła tam aż do finału, ale ostatecznie nie zwyciężyła. Jury oraz widzowie docenili ją za charyzmę i sceniczny luz. 20-letnia raperka dopiero wkracza do hip-hopowego mainstreamu. Jej najbardziej znany utwór nosi tytuł „To nie GTA”.

Idź do oryginalnego materiału