Po raz kolejny partnerem gry Dentoexpress odbywającej się w ramach targów Krakdent 2025 była marka Oral-B, która podczas wydarzenia promowała m.in. swoją nową szczoteczkę magnetyczną iO2.
Gra terenowa Dentoexpress od kilku lat jest jednym z najbardziej charakterystycznych elementów targów stomatologicznych Krakdent. Nie inaczej było w tym roku – podczas 31. edycji targów w halach Expo Kraków można było spotkać setki uczestników, którzy na stoiskach partnerów gry rozwiązywali zadania, zbierali naklejki i odbierali atrakcyjne nagrody.
Jednym z partnerów Dentoexpressu 2025 ponownie była marka Oral-B – światowy lider na rynku szczoteczek do zębów. Produkty marki obejmują m.in. manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych.
Szczególne miejsce w portfolio Oral-B zajmują pasty do zębów ze stabilizowanym fluorkiem cyny oraz szczoteczki magnetyczne. – Jesteśmy tu z aktualizacją oferty, ale i z nowościami. W nowościach można znaleźć szczoteczkę magnetyczną iO2, czyli model dedykowany osobom, które z pewnymi oporami przechodzą ze szczotki manualnej na szczotkę z napędem – mówiła Aneta Zwolska-Kmiecik, Area Manager i Ekspert Kliniczny marki.
Czym wyróżniają się prezentowane przez Oral-B na targach włókna Smart do końcówek szczoteczek magnetycznych? Jak przebiegała gra Dentoexpress na stoisku marki? Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego!