Ucieknij w klasztorze
Kontroluj wszystkie pięć postaci niezależnie, aby pomóc w ucieczce, starając się zachować zdrowie psychiczne każdego członka w jak największym stopniu. Gdy odkrywają korytarze i pokoje klasztoru, mogą odkryć przydatne narzędzia lub wskazówki, aby pomóc w ucieczce. Muszą przez cały czas unikać wykrywania, inkwizycja nie jest znana ze swojego miłosierdzia.
Kamień szaleństwa jest już dostępny na PC i Console!
Zarządzaj szaleństwem
Każda postać nosi własne unikalne traumy i fobi przyczyniające się do własnego szaleństwa. Zarządzanie ich zdrowiem psychicznym będzie miało najważniejsze znaczenie dla ich ucieczki, wykorzystując system postępu postaci i regresji. Brak zachowania zdrowia psychicznego postaci może wywołać nowe negatywne cechy, w tym paranoję, demencję lub ataki przemocy.
Odkryj tajemnice wewnątrz
Wybierz między dwoma różnymi planami ucieczki, z każdą kampanią zawierającą unikalne historie, cele i niespodzianki. Plany te będą odtwarzane w ciągu dnia i nocy, oddzielając działania w ciągu dnia i przygotowania nocne, dając więźniom czas na odpoczynek i wyzdrowienie. Większość działań będzie najlepiej wykonywać w ciągu dnia, choćby przy obecności Inkwizycji, jednak ciemność nocy oferuje wyjątkowe możliwości i ryzyko. Istnieje powód, dla którego większość więźniów rzadko wyrusza się po zmroku.
Doświadcz oszałamiającego, manualnie malowanego stylu sztuki
Wizualizacje w Stone of Madness zostały z miłością manualnie malowane i ożywione, przyciągając ciężką inspirację z XVIII-wiecznego artysty Francisco de Goya. Izometryczna perspektywa pozwala graczom eksplorować sceny i obserwować drobne szczegóły, jakby przygodą przez obraz Goya ożywiony.