Friz wkracza na rynek z nowym produktem spożywczym. Czy powtórzy dotychczasowe sukcesy?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Były już lody czy czekoladki, a teraz przyszedł czas na… wodę. Nie zwykłą a witaminową, która posiada krótki skład oraz interesujący design. Poza Frizem, ambasadorką produktu została Julia Żugaj. fot. Instagram
Zgodnie z zapowiedzią, spółka ESSA, należąca m.in. do Karola Wiśniewskiego (Friza) oraz Łukasza Wojtycy (Wujka Łukiego), podbija świat FMCG.
Na rynku pojawi się kolejny produkt spożywczy sygnowany marką Friza. Tym razem są to wody witaminowe od marki noRUSH. Wyróżnia je krótki skład, zawierający jedynie naturalne składniki. W promocji napojów udział biorą Friz oraz znana szczególnie młodszej publiczności Julia Żugaj.
Wody mają być dostępne w trzech smakach (jagoda z limetką, mandarynka i arbuz). Dodatkowo będą posiadały warianty funkcjonalne, takie jak mindfuel i glow-up. W składzie serii mindfuel znajdziemy witaminę B12, cynk i magnez, które działają pozytywnie na...
Idź do oryginalnego materiału