Rozwiązanie rebusu oraz poprawne zdezynfekowanie dłoni w lampie UV – takie zadania czekały na uczestników gry Dentoexpress 2025 na stoisku firmy Schülke, lidera na rynku produktów higienicznych i rozwiązań zapobiegania zakażeniom skierowanych do profesjonalistów.
Gra terenowa Dentoexpress od kilku lat jest jednym z najbardziej charakterystycznych elementów towarzyszących targom stomatologicznym Krakdent. Nie inaczej było w tym roku – przez trzy dni w halach Expo Kraków można było spotkać setki osób, które wykonywały na stoiskach partnerów zadania, zbierały naklejki i opuszczały targi z torbami wypełnionymi po brzegi atrakcyjnymi nagrodami.
Jednym ze sponsorów gry Dentoexpress 2025 była firma Schülke – lider na rynku produktów higienicznych i rozwiązań zapobiegania zakażeniom skierowanych do profesjonalistów, opieki zdrowotnej, jak i w produkcji kosmetyków ochronnych z ponad 130-letnim doświadczeniem. W swojej ofercie firma posiada m.in. środki dezynfekujące, antyseptyki, produkty przeznaczone dla szpitali i salonów kosmetycznych, a także kosmetyki pielęgnujące skórę.
O ofercie Schülke oraz zadaniach, jakie czekały na uczestników Dentoexpressu na stoisku firmy opowiedział Bartosz Kruszona, Sales Outpatient Manager. Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego!