Czy wiecie, ludzie, czym się leczycie? Większość narodu jest przekonana, iż suplement diety to lek, który pomoże zwalczyć chorobę. Owszem, pomoże – niczym umarłemu kadzidło. choćby ustawowe zmuszenie producentów suplementów do informowania ludu, iż dany produkt nie ma adekwatności leczniczych, nie zniechęciło mas do przyjmowania suplementów, a wręcz przeciwnie. W Polsce rynek suplementów diety rozwija się dynamicznie. Szacuje się, iż w 2015 r. na zakup suplementów diety konsumenci wydali kwotę około 3,5 miliarda zł, w roku 2022 wartość rynku osiągnęła poziom 6 miliardów zł i przez cały czas wykazuje tendencję wzrostową na poziomie 8 proc. rocznie. Miliardowy biznes napędzany jest dzięki telewizyjnych reklam. Bardzo często idiotycznych i infantylnych. Z danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, iż od 1997 do 2015 r. liczba reklam z sektora tak zwanych produktów zdrowotnych i leków (w tym suplementów diety) wzrosła blisko dwudziestokrotnie.