Firma Canon Medical Systems Europe (CMSE) wybrała Pro Systems i Sony Professional Displays & Solutions Europe jako dostawców wyświetlaczy i rozwiązań do zarządzania miejscem pracy w swojej nowej siedzibie i akademii w Holandii.
CMSE sprzedaje i obsługuje systemy radiologiczne i sercowo-naczyniowe w Europie, a niedawno przeniosła swoją europejską siedzibę do Amstelveen w Holandii, aby zaspokoić stale zmieniające się potrzeby pracowników i zapewnić nowe podejście do przestrzeni biurowych.
Podczas przeprowadzki, CMSE zaprezentowała również swoją nową, najnowocześniejszą Akademię Medyczną Canon w Europie, która będzie odgrywać kluczową rolę w pielęgnowaniu talentów, wspieraniu współpracy i rozwijaniu wiedzy medycznej dla dobra społeczeństwa. W związku z przeprowadzką i otwarciem nowej akademii, oceniono wymagania i preferencje CMSE w zakresie technologii wspierających, a także zapotrzebowanie na scentralizowany system rezerwacji pokoi, rezerwacji biurek, zarządzania parkingiem, Digital Signage i prezentacji bezprzewodowych.
“Sposób pracy CMSE radykalnie ewoluował po pandemii, a od czasu wprowadzenia akademii konieczne stało się zmodernizowanie środowiska, aby dostosować je do potrzeb specjalistów medycznych” – mówi Pro Systems.
CMSE od ponad dekady polega na rozwiązaniach audiowizualnych i usługach firmy Pro Systems, której polecono wdrożenie rozwiązań do zarządzania przestrzenią roboczą TEOS firmy Sony ze względu na ich skalowalność, łatwość instalacji i elegancki wygląd. TEOS zapewnia CMSE pełną kontrolę nad urządzeniami i wyświetlanymi treściami w całym ekosystemie miejsca pracy – od sal konferencyjnych po recepcje.
Oprócz systemu TEOS firma Pro Systems zainstalowała także 31 profesjonalnych monitorów Sony BRAVIA (modele BZ40H, BZ40L i BZ30J), które są rozmieszczone w całym budynku i służą do Digital Signage, nawigacji i prezentacji. Wyświetlacze BRAVIA są także wyposażone w “tryb DIDCOM Sim”, który umożliwia prawidłowe wyświetlanie obrazów rentgenowskich do celów niediagnostycznych – jest to bardzo ważna funkcja. Pracownicy CMSE mogą bezprzewodowo prowadzić prezentacje za pośrednictwem aplikacji mobilnej TEOS, dzięki czemu spotkania i udostępnianie treści jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki narzędziu Sony BRAVIA Supervisor menedżerowie AV mogą zdalnie zarządzać monitorami i zmieniać ich zawartość w zależności od potrzeb.
Dodatkowo, CMSE wykorzystuje również moduły zarządzania miejscem pracy, pokojami i parkingami TEOS, a cała akademia wyposażona jest w wyświetlacze rezerwacji przed wszystkimi salami konferencyjnymi i przestrzeniami szkoleniowymi.
“Wspaniale jest wspierać CMSE w przeprowadzce do nowej siedziby i otwarciu nowej akademii, zapewniającej niezbędne szkolenia dla specjalistów medycznych. Nasze rozwiązanie TEOS i monitory BRAVIA to idealne połączenie dla firm pragnących atrakcyjnego miejsca pracy, które nie tylko dobrze wygląda, ale też dobrze działa dla wszystkich pracownika”, mówi Adam Dover, starszy menedżer ds. handlu i marketingu korporacyjnego w Sony Europe.
foto, źródło. Canon