Rezerwując wizytę w aplikacji Booksy i realizując ją u wybranego specjalisty, możesz za nią zapłacić w terminie do 30 dni lub w 3 nieoprocentowanych ratach. W obu przypadkach nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Możliwość odroczonej lub ratalnej zapłaty za usługi to efekt współpracy Booksy z globalną siecią płatności Klarna.
Kartą, Blikiem lub przelewem
W wariancie „Zapłać za 30 dni” rachunek możesz uregulować kartą płatniczą, Blikiem lub szybkim przelewem. Z kolei korzystając z opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”, wystarczy, iż podepniesz kartę płatniczą lub kredytową w momencie płatności – zostanie ona zrealizowana za pośrednictwem systemu Booksy Pay, od niedawna zintegrowanego z platformą.
Pierwsza rata zostanie pobrana automatycznie, a dwie kolejne w ciągu 60 dni, w 30-dniowych odstępach. Zarówno w przypadku odroczonej, jak i ratalnej spłaty, przed każdą wymaganą transakcją użytkownicy otrzymują przypomnienie od Klarny, dzięki czemu zawsze pamiętają o terminie uregulowania zobowiązania.
Elastyczne finansowanie wizyt
Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarnie, tłumaczy, iż wprowadzenie płatności odroczonej oraz w trzech ratach 0% dla polskich użytkowników platformy to odpowiedź na rosnącą potrzebę elastycznego finansowania wizyt umówionych w aplikacji, a następnie realizowanych u wybranego specjalisty.
– To rozwiązanie win-win dla konsumentów i naszych salonów. Dzięki integracji z Klarną nasi użytkownicy zyskują więcej czasu w zapłatę bez dodatkowych kosztów, a salony – pewność natychmiastowego rozliczenia. To rozwiązanie, które łączy wygodę klientów z bezpieczeństwem i automatyzacją procesów po stronie usługodawców – dodaje Piotr Posadzy, dyrektor ds. usług finansowych w Booksy.
Najpierw Polska, potem Stany zjednoczone
Współpraca Klarny i Booksy nie ogranicza się jedynie do polskiego rynku. Opcje „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać w 3 ratach 0%” już niedługo będą dostępne dla użytkowników aplikacji Booksy także w Stanach Zjednoczonych.
Klarna to globalna sieć płatności oraz aplikacja do zakupów online oparta na sztucznej inteligencji. Firma powstała w 2005 roku w Szwecji, stopniowo rozszerzając swoją działalność na kolejne rynki. Jest już obecna w 26 krajach, a na całym świecie obsługuje ponad 100 mln aktywnych użytkowników, realizując ponad 2,9 mln transakcji dziennie.