Starosta Pucki ogłasza nabór kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób z Niepełnosprawnościami.
To pięcioosobowy organ doradczo-opiniodawczy, którego zadaniem jest m.in.:
- wspieranie działań na rzecz integracji osób z niepełnosprawnościami,
- opiniowanie programów i uchwał dotyczących tej grupy mieszkańców,
- ocena realizowanych programów.
Kto może zgłosić kandydata?
Kandydatów mogą zgłaszać:
- organizacje pozarządowe i fundacje działające w powiecie puckim,
- jednostki samorządu terytorialnego (powiat i gminy).
Każdy podmiot może zgłosić jedną osobę.
Jak się zgłosić?
Należy wypełnić kartę zgłoszenia kandydata (załącznik do ogłoszenia).
Zgłoszenia przyjmowane są w ciągu 14 dni od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Dokumenty w formie pisemnej należy dostarczyć na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Pucku”
Spośród zgłoszonych osób Starosta Pucki powoła Radę w składzie pięciu członków.
Załącznik:
- Karta zgłoszenia S 20250925 161654 [812.97 KB]