W Żabce rusza letnia akcja „Fala nowych smaków”

portal-informacyjny.com 1 miesiąc temu
Zdjęcie: W Żabce rusza letnia akcja „Fala nowych smaków”


Sieć sklepów Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720.000.000 sztuk napojów, z czego aż 60.000.000 to produkty dostępne jedynie w sklepach Żabka. W tym roku sieć nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”. Na sklepowych półkach Żabki klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek oraz całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.

Dlaczego napoje?

Napoje cieszą się ogromną popularnością wśród klientów sieci sklepów Żabka. Doceniają oni oferowany przez sieć szeroki asortyment oraz niepowtarzalne smaki, których nie będą mieli okazji kupić nigdzie indziej.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Żabka rozpoczęła letnią akcję „Fala nowych smaków”. w ramach działań promocyjnych sieć oferuje swoim klientom wiele oryginalnych napojów w bardzo atrakcyjnych cenach. Oferta dotyczy zarówno zakupu pojedynczych sztuk, jak i większej ilości. Kupując dwa takie same produkty objęte promocją za drugi klienci zapłacą choćby do 57 proc. mniej!

Witaminowe orzeźwienie w super cenach

Tego lata w sklepach Żabki dostępne będą markowe napoje. Nie tylko zaspokoją one pragnienie, ale również wspomogą organizmy solidną dawką witamin. Wśród nich wymienić można różne warianty wody witaminowej marki No Rush (533 ml), napój Oshee Witamin Lemonade (555 ml) oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost (750 ml).

W gorące dni klientom Żabki orzeźwienie przyniosą także: napój od znanego youtubera Buddy – Doze Green Tea Honey (473 ml), bezkofeinowy Tiger Placebo Classic (250 ml) czy orzeźwiające Bubble Tea (80 g) z kulkami tapioki o smaku arbuza, które zdobyło ogromną popularność w internecie.

Elektryzująca nowość tylko w Żabce

Klienci sieci, którzy wykażą się odpowiednim refleksem, będą mogli spróbować limitowanej edycji Pepsi Electric Blue (500 ml). Napój wyróżnia się niebieskim kolorem oraz intensywnym cytrusowym smakiem. Od czerwca do początku lipca dostępny jest jedynie w sklepach Żabka. Klienci, którzy zdecydują się na zakup dwóch butelek tego produktu, za drugą zapłacą aż 51proc. mniej.

Dodatkowo posiadając aktywny kupon Żappki, do zakupionych napojów dobrać można kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).

Kampanię „Fala nowych smaków” wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna. Spoty promujące ofertę pojawią się w telewizji. Informacje o promocjach będą obecne w internecie, sklepach Żabki oraz we własnych kanałach komunikacyjnych sieci.

Oferta „Fala nowych smaków” dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Grupa Żabka powstała na początku 2021 roku. Składa się z trzech podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska, Żabka Future i Żabka International, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię i rozwój Grupy Żabka, strategię personalną i finansową oraz odpowiadające za synergię procesów w ramach Grupy. Żabka Polska koncentruje się na działalności detalicznej i odpowiada głównie za operacyjne i handlowe aspekty działalności Grupy Żabka, w tym zarządzanie i rozwój nowoczesnej sieci placówek stacjonarnych typu modern convenience oraz ogólnopolskiej sieci logistycznej Grupy. Żabka Future odpowiada za przyśpieszenie tworzenia cyfrowego ekosystemu convenience z synergiami pomiędzy jego częściami oraz zapewnienie optymalnej technologii do wielokierunkowego rozwoju Grupy Żabka. Z kolei Żabka International odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej Grupy. W skład Grupy Żabka wchodzą także firma Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly.pl, wiodąca platforma e-commerce w tym segmencie. Celem Grupy Żabka jest tworzenie i łączenie wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań w obszarze convenience, które ułatwiają klientom codzienne życie. Działania w obszarze odpowiedzialności Grupa Żabka rozwija w sposób strategiczny, integrując czynniki środowiskowe, społeczne i z obszaru ładu korporacyjnego (z ang. ESG) ze strategią biznesową. W ramach strategii odpowiedzialności Grupa Żabka podjęła się zobowiązań m.in. w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, wzmacniającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz cyrkularności i dekarbonizacji. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/#raport-ESG

Dziękujemy za przeczytanie artykuł do końca. Zapraszamy do lektury innych publikacji.

Portal Informacyjny, /now/ 25.07.2024.

Idź do oryginalnego materiału