Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami aż 3,4 miliona widzów*, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.
Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych
Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna akcja charytatywna organizowana przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media, która ma na celu zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklam z których dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
Akcja odbywa się corocznie w okresie przedświątecznym, co ma na celu dodatkowe podkreślenie wartości dzielenia się i pomocy innym w tym szczególnym czasie. W ostatnich latach Mikołajkowy Blok Reklamowy zyskał na popularności, angażując coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy blok Reklamowy jest zatem istotną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.
ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024: Dziękujemy za wsparcie!
- To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, iż Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:
Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska "MLEKPOL" w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne "POLPHARMA" S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.