Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych

polsatnews.pl 2 tygodni temu

Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami aż 3,4 miliona widzów*, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna akcja charytatywna organizowana przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media, która ma na celu zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklam z których dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie

Akcja odbywa się corocznie w okresie przedświątecznym, co ma na celu dodatkowe podkreślenie wartości dzielenia się i pomocy innym w tym szczególnym czasie. W ostatnich latach Mikołajkowy Blok Reklamowy zyskał na popularności, angażując coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy blok Reklamowy jest zatem istotną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.

ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024: Dziękujemy za wsparcie!

- To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, iż Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:

Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska "MLEKPOL" w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne "POLPHARMA" S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

WIDEO: Ostatnie Pokolenie odpowiada premierowi. "Absolutnie skandaliczne"
Idź do oryginalnego materiału