Sukces kampanii „Epoka Dostępności” – Fundacja Avalon zmienia świadomość Polaków!

fundacjaavalon.pl 2 dni temu

Fundacja Avalon osiągnęła kolejny sukces na rzecz osób z niepełnosprawnościami, realizując kampanię społeczną „Epoka Dostępności”. Celem kampanii było zwiększenie świadomości Polaków na temat dostępności, a także zmiana postaw społecznych wobec społeczności osób z niepełnosprawnościami, a wyniki przeprowadzonych badań potwierdzają jej ogromną skuteczność.

Z badań zrealizowanych przez agencję Minds & Roses wynika, iż kampania została oceniona bardzo pozytywnie. Aż 71% odbiorców oceniło ją w sposób pozytywny, a 83% uznało przekaz za wiarygodny. Kampania przyczyniła się do wzrostu świadomości na temat dostępności o 21%. Dzięki temu Polacy zaczęli lepiej rozumieć takie pojęcia jak projektowanie uniwersalne czy audiodeskrypcja, a także dostrzegać osoby z niepełnosprawnościami jako aktywnych i samodzielnych członków społeczeństwa.

Kampania „Epoka Dostępności” prowadzona w telewizji, stacjach radiowych, na nośnikach zewnętrznych w 8 największych miastach Polski, mediach społecznościowych i tradycyjnych, a także na portalach internetowych dotarła do szerokiego grona odbiorców, osiągając ponad 23 785 tysięcy wyświetleń treści w social mediach, w digitalu oraz wybranych publikacjach u influencerów. kooperacja z Agencją Nie Do Ogarnięcia oraz Muzeum Narodowym w Krakowie pozwoliła na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, a kampania zdobyła ponadprzeciętną wyróżnialność.

„Epoka Dostępności” to nie tylko kampania informacyjna – to krok w stronę bardziej dostępnej Polski. Fundacja Avalon, dzięki wsparciu instytucji takich jak PFRON, nieustannie podejmuje działania na rzecz budowania społeczeństwa, które nie stawia barier.

Jesteśmy dumni z osiągnięć tej kampanii i wiemy, iż to dopiero początek. Kolejne wyzwania przed nami, ale razem możemy stworzyć bardziej dostępny świat!

Więcej o kampanii „Epoka Dostępności”
Idź do oryginalnego materiału