Ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna Servier dla Serca. Ma zwiększyć świadomość nt. chorób układu krążenia

rynekzdrowia.pl 3 dni temu
Zdjęcie: Wystartowała XXI edycja kampanii profilaktyczno-edukacyjnej Servier dla Serca. Fot. Mat. prasowe


Wystartowała XXI edycja kampanii profilaktyczno-edukacyjnej Servier dla Serca, mającej na celu zwiększanie świadomości Polaków na temat chorób układu krążenia. W tym roku tematem przewodnim jest nadciśnienie tętnicze, z powodu którego w Polsce umiera ok. 90 tysięcy osób rocznie. Jak wskazują eksperci, jedną z głównych przyczyn tych zgonów jest nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych, dlatego nacisk został położony właśnie na adherence. W ramach tegorocznej edycji kampanii prowadzone są ogólnopolskie działania informacyjno-edukacyjne. Dla pacjentów przygotowane zostały praktyczne materiały, które uczą, jak dbać o utrzymanie ciśnienia tętniczego w normie i przypominają, iż warto robić to regularnie.
Idź do oryginalnego materiału