„Mniej washingu – więcej realnych działań". To hasło przyświeca naszej rozmowie z Rafałem Gruszkiewiczem z Reserved i Izabelą Jezierską-Świergiel z Fundacja ITAKA. Ich wspólny projekt nazwany Telefon Zaufania Młodych to przykład marketingu empatycznego skierowanego do Generacji Z. Problem depresji wśród młodzieży wciąż się nasila, a ostatnie dwa lata (m.in. pandemia, zmiany w systemie edukacji, wojna w Ukrainie) były dla nich szczególnie trudne. Fundacja ITAKA i marka Reserved wyszły naprzeciw problemom pokolenia Zet i zainicjowały akcję charytatywną pod nazwą Telefon Zaufania Młodych. Dzięki niemu młodzi nastolatkowie mogą liczyć na wsparcie psychologiczne w sytuacji kryzysowej. Przy specjalnie założonym telefonie dyżurują specjaliści, którzy mają wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i z osobami dorosłymi.
O tej niezwykłej inicjatywie, która nie jest elementem kampanii, ale bezinteresowym wyciągnięciem pomocnej dłoni w kierunku młodych ludzi,...