Mobilna strefa piękna Oriflame przemierza od kilku tygodni Polskę. Zwieńczeniem jej trasy będzie muzyczne wydarzenie zaplanowane na 28 sierpnia w Warszawie.
Marka Oriflame już w czerwcu wystartowała z ogólnopolskim roadshow, którego centralnym punktem jest spektakularna ciężarówka beauty — jedyny taki pojazd w Europie Środkowo-Wschodniej. Wielkogabarytowy truck Oriflame to mobilne centrum piękna – połączenie showroomu produktów do makijażu, pielęgnacji i zapachów z możliwością rejestracji do klubu Oriflame.
Reach your happy place, czyli well-being na własnych zasadach
Roadshow Oriflame odbywa się pod hasłem „Reach your happy place”. Jest to platforma komunikacyjna marki, w ramach której chce być on jeszcze bliżej swojej społeczności, podejmować z nią dialog i pomagać w odnalezieniu dobrostanu.
„Marka o Tobie, obok Ciebie i dla Ciebie” poprzez ogólnopolskie roadshow Oriflame zaprasza każdego, by stał się częścią tej podróży — w kierunku szczęścia, ale na własnych zasadach, po swojemu.
Trasa i jej lokalizacje zostały wybrane na podstawie głosów społeczności i przy zaangażowaniu partnerów biznesowych Oriflame. 12 kolejnych miast, które odwiedza truck, ma na celu podkreślić znaczenie szerokiej i zaangażowanej społeczności, budować z nią trwałe relacje, ale również przybliżyć idee Oriflame i doświadczenia z marką nowym konsumentom.
Ostatnią lokalizacją na trasie będzie Warszawa, gdzie na zakończenie wakacji Oriflame zaplanowało wyjątkowe wydarzenie ze wspaniałymi polskimi gwiazdami. Jego szczegóły zostaną ogłoszone już wkrótce.
Atrakcje w mobilnej strefie piękna Oriflame
Odwiedzający strefę Oriflame mogą wykonać makijaż pod okiem ekspertów, zapoznać się z nowymi produktami marki (w tym z suplementami linii Wellosophy), zrobić zdjęcie, uwieczniając świat w instaspocie „przez różowe okulary”, a także otrzymać festiwalowe gadżety i upominki od marki. Oriflame przygotowało także nietuzinkową atrakcję — immersyjne lustro, które zadaje odwiedzającym inspirujące pytania, nawiązujące do dobrostanu, poszukiwania swojego szczęśliwego miejsca, przy jednoczesnym uwzględnieniu kluczowych dla marki wartości.
Przestrzeń trucka została zaprojektowana z myślą o dobrym samopoczuciu uczestników — wygodne siedziska, pastelowa kolorystyka, a także przyjazna przestrzeń do rozmów w gronie społeczności Oriflame z ekspertami marki. Wszystko po to, by przybliżyć odwiedzającym szeroką gamę produktów, ale również pokazać im, jak może wyglądać własne „szczęśliwe miejsce”.
Jednym z wyróżników całej przestrzeni strefy jest też spektakularny dach ciężarówki, na którym w tej chwili znajduje się strefa chillu z leżakami i parasolami. To doskonały punkt widokowy wraz z wyjątkowym instaspotem w formie gigantycznej puderniczki.
Dla tych, którzy na zakup kosmetyków zdecydują się od razu, dostępny jest sklep na miejscu z wybranymi produktami. Dodatkowo każdy uczestnik ma możliwość zapisać się do klubu Oriflame, który umożliwia korzystanie z dedykowanych promocji na zakupy w sklepie internetowym www.oriflame.pl.
Jessica Mercedes pomoże w odświeżeniu marki
Oriflame konsekwentnie pracuje nad odświeżeniem wizerunku marki i systematycznym poszerzaniem swojej grupy odbiorców. kooperacja z ambasadorką Jessicą Mercedes była początkiem tej transformacji, a aktualne roadshow po Polsce to kolejny krok w budowaniu nowoczesnej, angażującej i przede wszystkim bliskiej komunikacji z klientem.
Relacje z ogólnopolskiej trasy prowadzi Gabriela Śmierzyńska — beauty korespondentka Oriflame i influencerka, która na bieżąco dokumentuje przebieg wydarzenia w social mediach.
Oriflame zapowiada, iż to dopiero początek ekscytujących wydarzeń — o kolejnych usłyszymy już wkrótce, a poniżej najbliższe spotkania z klientami zaplanowane w harmonogramie trasy.
- 2-3.08 – Gdańsk
- 9-10.08 – Sierpc
- 15-17.08 – Olsztyn Green Festival
- 23-24.08 – Świnoujście
- 28.08 – Warszawa