Klientów w całej Irlandii czekają nowości

poloniairlandia.pl 16 godzin temu

Projekt ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie dostępności oraz unowocześnienie infrastruktury rynkowej na terenie całej Irlandii.

Jeden z największych banków w Irlandii rozpoczął szeroko zakrojony program modernizacji swoich placówek, obejmujący inwestycję o wartości 40 milionów euro. Projekt ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie dostępności oraz unowocześnienie infrastruktury bankowej w 127 oddziałach na terenie całego kraju.

Bank w Irlandii

W ramach inwestycji AIB wprowadza 60 nowoczesnych urządzeń typu CCL (Cash and Cheque Lodgement), które umożliwiają zarówno wpłatę, jak i wypłatę gotówki. Maksymalny limit wypłaty w tych urządzeniach wynosi 1500 euro.

Maszyny te zostaną zainstalowane w wybranych oddziałach, w tym w takich lokalizacjach jak Dublin, Kildare, Kerry, Louth, Tipperary, Cavan, Kilkenny, Wexford, Waterford i Cork.

Nowe urządzenia mają ułatwić klientom wykonywanie codziennych operacji bankowych, oferując wygodę i szybkość obsługi, przy jednoczesnym zachowaniu tradycyjnych usług w oddziale dla osób preferujących kontakt bezpośredni.

Bank podjął także decyzję o zwiększeniu limitu wypłat gotówki w swoich bankomatach – z 600 do 1000 euro. Działanie to ma zapewnić klientom oraz lokalnym społecznościom lepszy dostęp do gotówki w sytuacjach, gdy jest ona szczególnie potrzebna.

Oddziały banku w Irlandii

Z 170 oddziałów AIB, aż 127 zostało objętych modernizacją, z czego 35 przeszło pełną renowację. W zmodernizowanych placówkach pojawiły się przestronne i nowoczesne wnętrza, wydzielone strefy obsługi klienta oraz zwiększona prywatność podczas korzystania z usług bankowych.

AIB kładzie duży nacisk na dostępność swoich usług. Wszystkie bankomaty oraz nowe maszyny CCL zostały wyposażone w udogodnienia dla osób z dysfunkcją wzroku – m.in. w system głosowego przewodnika, aktywowany po podłączeniu słuchawek. Funkcja ta działa przy wypłacie gotówki, sprawdzaniu salda, pobieraniu skrótowych wykazów transakcji oraz przy usługach związanych z kodem PIN.

Wszystkie 170 oddziałów banku uzyskały również certyfikat „Autism Friendly Accreditation”, co oznacza, iż są w pełni przystosowane do obsługi klientów w spektrum autyzmu.

Dodatkowo, w odpowiedzi na potrzeby językowe klientów, AIB wprowadził usługę tłumaczeń i interpretacji językowej. System ten został już wykorzystany blisko 2000 razy, obsługując 43 języki, co znacznie ułatwia dostęp do usług osobom, które nie posługują się biegle językiem angielskim.

Idź do oryginalnego materiału