Piąta odsłona ogólnopolskiej kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” została nagrodzona statuetką Złotego OTIS-a z Diamentami. Kampania podkreśla kluczową rolę rodziny w profilaktyce, diagnostyce i holistycznym leczeniu otyłości. Otyłość to złożona cywilizacyjna choroba, mająca ponad 200 stwierdzonych powikłań, na którą choruje już blisko 9 mln dorosłych Polaków. Także najnowsze dane dotyczące młodszej części populacji są alarmujące […]
Kampania „Szczerze o otyłości. Z miłości”: Złoty OTIS z Diamentami dla Novo Nordisk
swiatlekarza.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Medycyna
- Kampania „Szczerze o otyłości. Z miłości”: Złoty OTIS z Diamentami dla Novo Nordisk
Powiązane
Z tych telefonów zniknie mObywatel. Wskazano trzy powody
7 godzin temu
Polecane
Klub nie tylko wirtualny. Szpital dba o seniorów
5 godzin temu
Kroniki dawniej i dziś.......
7 godzin temu