ICN Polfa Rzeszów rekrutuje. Praca na kilku stanowiskach dla kobiet i mężczyzn

carpatiabiznes.pl 3 dni temu
Zdjęcie: icn polfa rzeszów praca


Praca. ICN Polfa Rzeszów S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu Bausch Health Companies Inc. (dawniej Valeant Pharmaceuticals International, Inc.).

Koncern działa na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie.

Firma należy do wiodących producentów leków w Polsce. Działalność handlową w zakresie obrotu lekami produkowanymi przez ICN Polfa Rzeszów S.A. prowadzi Bausch Health Poland sp. z o.o. (dawniej Valeant Pharma Poland sp. z o.o.).

Oferty pracy (ICN Polfa Rzeszów)

Główny Inżynier

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, kierowanie i nadzorowanie działań technicznych w zakładzie produkcyjnym,
  • Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji
  • Tworzenie wydajnej i efektywnej technicznie organizacji, poprzez wzmacnianie i rozwijanie zespołu, przy jednoczesnej dbałości o współpracę, opartej na odpowiedzialności i otwartości,
  • Zapewnianie ciągłości produkcji poprzez nadzór nad utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń i systemów oraz aparatury kontrolno – pomiarowej
  • Koordynacja i nadzór nad działaniami technicznymi w zakresie obsługi, konserwacji, przeglądów, eksploatacji budynków, instalacji i urządzeń oraz elementów wyposażenia budowlanego oraz infrastruktury mediów
  • Nadzór i kontrola nad opracowaniem procedur, instrukcji postępowania, obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji
  • Planowanie oraz kontrola zużycia energii elektrycznej cieplnej, paliw oraz wody. Sporządzanie i prowadzenie stosownej sprawozdawczości,
  • Przygotowanie budżetu, monitorowanie i kontrola przepływów pieniężnych,
  • Efektywne zarządzanie budżetem i majątkiem,
  • Nadzorowanie projektów inwestycyjnych,
  • Planowanie i realizacji inwestycji wg. Ustalonego harmonogramu,
  • Zapewnienie zgodności z przepisami prawa i przepisami technicznymi,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi wspierającymi dział techniczny
  • Ścisła kooperacja z wszystkimi działami spółki w tym w szczególności z wydziałami produkcyjnymi
  • Rozwijanie, optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu, w szczególności wdrażanie rozwiązań opartych na dobrych praktykach, eliminując zagrożenia z obszaru bhp i ochrony środowiska oraz podnosząc efektywność.
  • Nadzór nad pracą zespołów rozruchowych,
  • Nadzór nad pracą komisji odbierających obiekty i urządzenia do eksploatacji.
  • Współpraca z dostawcami czynników energetycznych (ZE, MPEC, MPWiK, PGNiG)
  • Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora ds. Produkcji.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie minimum 5 lat na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Wiedza techniczna z zakresu budowy maszyn i urządzeń, systemów dystrybucji energii elektrycznej i cieplnej, systemów klimatyzacji, automatyki i systemów skomputeryzowanych
  • Posiadanie specjalistycznych uprawnień technicznych
  • Znajomość Farmaceutycznego Systemu Jakości (GMP)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie i interpersonalne
  • Doskonałe umiejętności planowania, organizacji pracy oraz zarządzania czasem oraz zespołem pracowników
  • Zdolność do identyfikowania problemów i generowania skutecznych rozwiązań,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, AutoCad
  • Znajomość przepisów Prawa Pracy i BHP
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Oferta

  • Pracę w dużej i rozwijającej się firmie, w przyjaznej atmosferze pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń w profesjonalnym otoczeniu biznesowym.
  • Stabilne warunki pracy i zatrudnienia.
  • Prywatną opiekę medyczną, program MyBenefit.

Specjalista / Specjalistka ds. Zapewnienia Jakości

Twój zakres obowiązków

  • Monitorowanie i nadzorowanie procesów zarządzania zmianami w systemach komputerowych.
  • Nadzorowanie i ocena dokumentacji walidacyjnej dla systemów komputerowych.
  • Udział we wdrożeniach nowych systemów komputerowych.
  • Tworzenie Standardowych Procedur Operacyjnych (SOP) i Instrukcji oraz ocena procedur informatycznych.
  • Kwalifikacja dostawców usług i rozwiązań IT.
  • Śledzenie przepisów prawa i wymagań GxP dotyczących walidacji systemów skomputeryzowanych, ocena i nadzorowanie wdrażania zmian w przepisach i wymaganiach w zakładzie.
  • Prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu wymagań GxP i GMP.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.
  • Wiedza z obszaru zapewnienia jakości w firmach farmaceutycznych.
  • Doświadczenie w walidacji systemów skomputeryzowanych w przemyśle farmaceutycznym.
  • Doświadczenie w testowaniu systemów IT.
  • Otwartość na podejmowanie nowych wyzwań zawodowych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Samodzielność i dokładność podczas realizacji zadań.
  • Kreatywność i zaangażowanie w osiąganie celów.
  • Sumienność i systematyczność w codziennym działaniu.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • Doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku.

Oferta

  • Pracę w dużej i rozwijającej się firmie, w przyjaznej atmosferze pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń w profesjonalnym otoczeniu biznesowym.
  • Stabilne warunki pracy i zatrudnienia.
  • Prywatną opiekę medyczną, program MyBenefit.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Analizy

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój i walidacja metod badań dla produktów leczniczych oraz suplementów diety,
  • Transfer metod analitycznych pomiędzy laboratoriami,
  • Badania analityczne serii laboratoryjnych, pilotowych oraz walidacyjnych produktów leczniczych,
  • Badania równoważności farmaceutycznej z lekiem referencyjnym,
  • Opracowywanie dokumentacji analitycznej dla produktów leczniczych i suplementów diety zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami,
  • Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych (w zakresie specyfikacji, metod badań i ich walidacji, badań stabilności) oraz danych niezbędnych do opracowania dokumentacji notyfikacyjnej dla suplementów diety,
  • Udział w kwalifikacji nowych dostawców substancji czynnych, pomocniczych i materiałów opakowania bezpośredniego.

Wymagania

  • Znajomość analizy instrumentalnej i metod badań w zakresie chromatografii cieczowej
  • i gazowej, spektrofotometrii UV-Vis i IR, miareczkowania, badania profili uwalniania.
  • Umiejętność planowania prac w zakresie rozwoju metod analitycznych i ich walidacji.
  • Znajomość wytycznych ICH/EMA w zakresie badań stabilności (Q1), walidacji metod analitycznych (Q2), zanieczyszczeń (Q3), specyfikacji (Q6) oraz rozwoju metod (Q14).
  • Podstawowa znajomość chemii organicznej i przewidywania procesów degradacji substancji czynnych w produktach leczniczych.
  • Podstawowa znajomość Ph. Eur. oraz wymagań GMP.
  • Znajomość zasad pracy (BHP) w laboratorium chemicznym.
  • Obsługa komputera: programy edytorskie Word, Excel, Outlook.
  • Doświadczenie w pracach laboratoryjnych w szczególności w zakresie rozwoju generycznych produktów leczniczych oraz suplementów diety.
  • Doświadczenie w rozwoju, transferze i walidacji metod analitycznych.
  • Umiejętność obsługi programu Statistica (profile uwalniania, badania stabilności).
  • Obowiązkowość i systematyczność, odpowiedzialność, dociekliwość, dokładność, umiejętność pracy w zespole.

Oferta

  • Pracę w dużej i rozwijającej się firmie, w przyjaznej atmosferze pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń w profesjonalnym otoczeniu biznesowym.
  • Stabilne warunki pracy i zatrudnienia.
  • Prywatną opiekę medyczną, program MyBenefit.

Project Coordinator

Your responsibilities

  • Responsible for overall project management and execution of new launches and GEOexpansions (in EMEA region) of products originating from external contract development and manufacturing organizations.
  • Employee will be expected to provide project leadership and coordination of activities of various departments to assure timely commercialization of new products for Bausch Pharma (e.g., medicinal products, dietary supplements, medical devices, cosmetics).
  • Employee will interact and influence stakeholders in Bausch Pharma organization and in external contract development and manufacturing organizations.
  • New person will be responsible for identifying critical project risks, and timely communication / escalation of issues to senior leadership.
  • Employee will be expected to lead and manage projects effectively and to ensure they are delivered on time, on budget, and according to agreed quality standards.
  • Employee will be responsible for organizing and conducting team meetings with internal and external stakeholders (develop agenda, compile meeting minutes, and plan action items for team members) – all communication in English.

Requirements

  • Education preferably higher (Master’s or Bachelor’s degree) in management or life-sciences (but other specialties may also be considered).
  • Foreign languages: English – strong written and oral (possession of a certificate will give additional advantage).
  • Strong organizational and interpersonal skills.
  • Strong planning and execution skills.
  • Strong written and oral communication skills in English.
  • Critical thinking and pro-active approach in problem identification and solving.
  • Demonstrated leadership skills in collaborating and influencing cross-functionally.
  • Excellent time management skills to meet expectations of all stakeholders.
  • Experience and practical skills in MS Office applications (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project)
  • Experience in pharmaceutical manufacturing and/or drug/dietary supplement development,
  • Experience in leading new product launches and/or manufacturing/development projects for pharmaceuticals and/or dietary supplements.
  • Experience in project management at other companies,
  • Basic knowledge of applicable quality and regulatory standards in pharmaceutical industry.
  • Understanding of product development, registration procedures, and supply chain activities.
  • Teamwork, pro-active approach, regularity, thoroughness, inquisitiveness, responsibility for assigned projects, self-improvement.

Offer

  • Stable, comfortable, and friendly work environment.
  • External trainings aimed to improve employee’s skills.
  • Training in project management and execution of new product launches according to internal guidance.
  • Full support for each project management / execution and reporting (especially in early stages).

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „ICN Polfa Rzeszów”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału