
Aranżując własne firmowe biuro musisz zwrócić uwagę na to, żeby było to miejsce maksymalnie komfortowe nie tylko dla Ciebie, ale również dla wszystkich przebywających tam pracowników. Od dawna wiadomo, iż jednym z najbardziej problematycznych czynników w nowoczesnych biurach (zwłaszcza w przestrzeniach typu open space) jest hałas. Rozwiązanie? Zakup specjalistycznych ścianek akustycznych. Doskonale absorbują one negatywne dźwięki, pomagają wyciszyć choćby te najgłośniejsze biura i świetnie komponują się z resztą elementów wyposażenia. Chcesz wiedzieć, dlaczego Twoi pracownicy będą zadowoleni z takiego zakupu? Odpowiedź jest prosta!
Zredukowanie hałasu w biurze – najlepszy sposób na zwiększenie efektywności
Zdaniem wielu specjalistów, choćby o kilkadziesiąt procent może wzrosnąć efektywność Twoich pracowników w momencie, kiedy w realizowaniu służbowych obowiązków nie przeszkadza hałas. Wartość ta może być jeszcze większa, o ile zdecydujesz się na wyeliminowanie innych czynników potencjalnie rozpraszających. W zdecydowanej większości przypadku to jednak windujący ponad normę hałas utrudnia koncentrację oraz skupienie swojej uwagi na wykonaniu konkretnego zadania. Nie bez znaczenia pozostaje również zmęczenie, dolegliwości związane z bólem głowy czy choćby piętrzący się poziom stresu. o ile dopuścisz do funkcjonowania pracowników w tak skrajnych i tak trudnych warunkach, możesz zapomnieć o efektywności codziennej pracy. Dlatego też renomowani producenci paneli akustycznych bądź przegród biurowych coraz częściej prezentują swoje oferty. Wystarczy wejść na stronę internetową silentsystem.info.pl, żeby móc przekonać się na własnej skórze o skuteczności absorpcji negatywnych dźwięków w biurze przez tego typu panele. Omega System jest dodatkowo firmą, która cechuje się wieloletnim doświadczeniem w branży. Imponujący staż to nie tylko slogan marketingowy. W takich przypadkach umożliwia on tworzenie rozwiązań wyróżniających się połączeniem jakości, estetyki i rzeczywistego ograniczenia poziomu hałasu.
Ogranicz poziom hałasu i zadbaj o komfortową pracę w biurze
Jeżeli prowadzone przez Ciebie biuro regularnie generuje hałas powyżej 85 dB, cierpi na tym nie tylko efektywność pracowników, ale również ich zdrowie! kilka osób bierze pod uwagę właśnie aspekty zdrowotne codziennego funkcjonowania w szkodliwych warunkach. A specjaliści od lat alarmują o negatywnym wpływie hałasu na organizm człowieka. Poczucie chronicznego zmęczenia oraz utrzymujące się dłuższy czas bóle głowy brzmią przeraźliwie, natomiast nie jest to choćby pół wierzchołka góry problemów, które może wygenerować natężenie hałasu ponad normy. Polecamy zwrócić uwagę na dolegliwości z narządem słuchu, układem nerwowym bądź problemy psychiczne. Co istotne, w zdecydowanej większości przypadków objawy uwydatniają się poza miejscem pracy, więc bezpośrednio oddziaływają na negatywne samopoczucie i emocje w życiu prywatnym Twoich pracowników. Wyposażenie firmowego biura w rozwiązania pozwalające minimalizować poziom hałasu stanowi więc nieocenione rozwiązanie, jakie będzie docenione przez każdego pracownika. Zwłaszcza, o ile dbają oni o komfortowe wykonywanie służbowych obowiązków oraz o spokój ducha w czasie, kiedy odpoczywają pomiędzy kolejnymi godzinami spędzonymi w biurze.