Brytyjska drużyna piłkarska Norwich City FC mówi o zdrowiu psychicznym. Spot zapada w pamięć

nowymarketing.pl 1 rok temu
Z okazji Międzynarodowego Dnia Zdrowia Psychicznego, który co roku przypada 10 października, piłkarze z Wysp Brytyjskich opublikowali w mediach społecznościowych drużyny video promujące ten temat. Obok niespełna 3-minutowego spotu trudno przejść obojętnie. fot. media społecznościowe Norwich City FC
#YouAreNotAlone (pol. Nie jesteś sam) i #WorldMentalHealthDay (pol. Międzynarodowy Dzień Zdrowia Psychicznego) to dwa hasztagi użyte przy okazji promocji klipu zrealizowanego na potrzeby 10 października. W krótkim video zamieszczonym dziś na koncie drużyny Norwich City FC na Facebooku twórcy w niecodzienny sposób poruszają temat zdrowia psychicznego i wsparcia osób w kryzysie.
W produkcji widzimy dwóch kibiców „Yellow Army”, którzy z różnym natężeniem reagują na boiskowe sytuacje. Jeden z nich jest widocznie smutny, zaś dla drugiego mecz to wydarzenie pełne emocji. I choć wydaje się, iż finał spotu będzie łatwy do przewidzenia, to w kampanii...
Idź do oryginalnego materiału