Zmieniony klucz aplikacji NHS do obsługi list oczekujących

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Zmieniona aplikacja NHS będzie stanowić kluczową część rządowego planu reform planowych mającego na celu rozwiązanie kryzysu związanego z czasem oczekiwania w NHS. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (DHSC) stwierdził, iż zmodernizowany Aplikacja NHS umożliwi pacjentom wybór świadczeniodawców, rezerwację wizyt w większej liczbie placówek i otrzymywanie wyników badań w jednym miejscu.

Dyrektor naczelna NHS Amanda Pritchard powiedziała: „W ramach planu planowych reform w pełni wykorzystamy potencjał aplikacji NHS, zapewniając pacjentom więcej informacji, możliwości wyboru i kontroli nad opieką, jednocześnie uwalniając czas naszego personelu, aby mógł pracować bardziej produktywnie.

„Korzystanie technologii, która zrewolucjonizuje dostęp do opieki NHSoprócz zapewnienia większej dostępności testów, kontroli i tomografii bliżej domów pacjentów, pomoże nam skrócić czas oczekiwania i zapewnić pacjentom przewagę w zakresie opieki planowej”.

Plan reformy planowej proponuje skrócenie czasu oczekiwania i skrócenie go do 18 tygodni oraz zapewnienie pacjentom większego wyboru i kontroli. W ramach Planu zmian nowa aplikacja NHS znajduje się wśród szeregu propozycji, które rząd zamierza wykorzystać, aby zapewnić pacjentom większą kontrolę nad sposobem i czasem otrzymywania planowego leczenia.

Opuszczone wizyty powodują znaczne opóźnienia w leczeniu pacjentów, zwiększając presję na usługi planowe i potencjalnie inne obszary służby zdrowia. Według DHSC wykazano, iż odsetek nieobecności na wizytach spada choćby o 80%, gdy pacjentom wysyłane są przypomnienia o wizytach.

Próbując zmniejszyć odsetek opuszczonych wizyt, rząd stwierdził, iż aktualizacje aplikacji NHS umożliwią pacjentom wymagającym leczenia planowego innego niż nagłe, przeglądanie wizyt i zarządzanie nimi w dogodnym dla nich czasie i miejscu. Dodała, iż ​​aplikacja umożliwi także pacjentom wybór spośród szerokiej gamy dostawców, w tym z sektora niezależnego, oraz rezerwację badań diagnostycznych za pośrednictwem aplikacji NHS w dogodnych lokalizacjach, takich jak Społeczne Centra Diagnostyczne (CDC) w lokalnym centrum handlowym .

DHSC stwierdziło, iż służba zdrowia tak pracuje nad pilotażowym systemem sztucznej inteligencji która identyfikuje pacjentów, którzy częściej spóźniają się na wizyty, i zapewnia wsparcie, takie jak bezpłatny transport, najbardziej potrzebującym.

Aplikacja NHS jest również pozycjonowana jako sposób na przyspieszenie czasu przetwarzania wyników badań. w tej chwili większość pacjentów otrzymuje wyniki badań telefonicznie od lekarza lub listem zawierającym wynik lub instrukcję rezerwacji wizyty w celu dalszego omówienia. Może to być znaczny czas po przeprowadzeniu diagnostyki.

Aby zaradzić tej niedociągnięciom, aplikacja NHS będzie oferować jedno miejsce, w którym pacjenci będą mogli otrzymać wyniki badań i zarezerwować wizytę kontrolną lub wizytę chirurgiczną.

Sekretarz zdrowia i opieki społecznej Wes Streeting powiedział: „Program reform tego rządu przeniesie NHS z uniwersalnej, odgórnej usługi na zasadzie „lubię to lub grupuję” do nowoczesnej usługi, która stawia pacjentów w roli głównej i leczy ich na czas, realizując nasz Plan zmian, który ma napędzać dekadę odnowy kraju.

„Wprowadzając naszą analogową służbę zdrowia w erę cyfrową, skrócimy czas oczekiwania z 18 miesięcy do 18 tygodni i zapewnimy pacjentom z klasy robotniczej taki sam wybór, kontrolę i wygodę, jakie otrzymują bogaci”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału