Reklamy w branży medycznej czeka wiele istotnych zmian. To efekt podpisania przez prezydenta ustawy o wyrobach medycznych z 7 kwietnia 2022 r., której część przepisów weszła w życie 26 maja br. Zapisy dotyczące prowadzenia reklamy i nadzoru nad nią, czyli art. 54–60, zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2023 roku. Co się zmieni?
Jedna z najistotniejszych zmian dotyczy wyrobów przeznaczonych do użytku przez profesjonalistów, co oznacza duży wpływ na reklamę na rynku medycyny estetycznej.
Zgodnie z nowymi przepisami, reklamy kierowane do publicznej wiadomości nie mogą dotyczyć wyrobów „przeznaczonych do używania przez użytkowników innych niż laicy”. Pod tym pojęciem...












![Radni oglądali nową część szpitala w Tomaszowie Lubelskim. Już niedługo koniec budowy! [ZDJĘCIA]](https://static2.kronikatygodnia.pl/data/articles/xga-4x3-radni-ogladali-nowa-czesc-szpitala-w-tomaszowie-lubelskim-juz-niedlugo-koniec-budowy-zdjecia-1766000213.jpg)

![Czepki dla przyszłych pielęgniarek i pielęgniarzy [FOTO]](https://www.naszrybnik.com/photos/1765998076csm-czepkowanie-2025-fot-d-rauk-014-68ef9adc64-.jpg)