Zmiana w sposobie kontaktu z klientem e-commerce. Wzrost znaczenia komunikacji omnichannel

nowymarketing.pl 1 rok temu
Pobierz darmowy e-book E-COMMERCE 2022/2023 >>>
Ostatnie 2 lata odcisnęły piętno na kondycji rynku e-commerce w Polsce. Pandemia zamknęła nas w domach i zwolniła nieco nasze życie. Paradoksalnie dla sklepów online świat przyspieszył i nabrał nieznanego do tej pory tempa. Lockdown zmusił wiele stacjonarnych sprzedawców do zmiany lokalizacji. Z dnia na dzień musieli przenieść swój biznes do wirtualnej rzeczywistości. Mimo iż dziś w 2022 roku sklepy stacjonarne mogą działać tak, jak przed pandemią to jednak znaczna część z nich pozostała w Internecie. Jak pokazuje raport PwC w latach 2019-2020 sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o prawie 35%. Prognozy mówią, iż rynek...
Idź do oryginalnego materiału