Siła tkwi w prostocie? Kampania marki napojów owocowych obejmuje nie tylko pomysłowy billboard, ale także specjalnie umieszczone na przystankach miejsca do siedzenia, które są skierowane w stronę słońca. Minute Maid to marka soku pomarańczowego, która wyróżnia się tym, iż w jej produktach znajdziemy zwiększoną zawartość witaminy D. Tę cechę postanowiono podkreślić w prostej, ale jakże chwytliwej kampanii wykorzystującej przede wszystkim... promienie słońca.
Kampania składa się z trzech osobnych, zewnętrznych aktywacji, które znalazły się w różnych amerykańskich miastach. Pierwsza z nich to przezroczysty billboard, który jest tak naprawdę pustą ramką z hasłem reklamowym („Wpuść witaminę D"). Dzięki temu, iż reklama jest pusta w środku i nie blokuje światła, przechodzący obok odbiorcy mogą bezpośrednio poczuć na sobie blask słońca.
Kolejny element kampanii to billboard zrobiony z...