Własna marka odzieżowa

franchising.pl 4 tygodni temu

Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="355" src="//www.youtube.com/embed/V0Ghjcr4uJM?rel=0" width="630"></iframe>Marka pg clothes wystartowała w dość trudnym momencie. – Początki były bardzo ciężkie, tym bardziej, iż start marki odbył się tydzień przed pierwszym lockdownem – opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka pg clothes. – Akurat ówczesna oferta uratowała nas chyba i pozwoliła przetrwać, ponieważ były to dresy. A wiadomo jak w lockdownie, wszystkie kobiety zakładały dresy i chociaż z tymi dresami chciały czuć się modnie.

Znaleźć swoje miejsce

W zalewie tanich ubrań z sieciówek prowadzenie firmy odzieżowej wydaje się być trudnym wyzwaniem. Jak wybić się na tym rynku?

– Starałam się stworzyć markę, która, której oferta będzie odpowiadała naprawdę bardzo szerokiemu gronu kobiet. Nasze oglądalności np. na Instagramie potwierdzają, iż obserwują nas panie od 20 roku życia do choćby 60/70. To duża satysfakcja – podkreśla Katarzyna Milczarkiewicz.

Za rozmowy Katarzyny Milczarkiewicz z Aleksandrą Wiśniewską dowiecie się m.in.

  • Czy trudno wejść w branżę modową?
  • Jak przebić się na tym konkurencyjnym rynku?
  • Czy warto oszczędzać na jakości?
  • Jakim budżetem trzeba dysponować, aby założyć firmę odzieżową?
  • Jak pg clothes rozwija się poza Polską?
  • Z jakimi problemami trzeba się mierzyć w branży odzieżowej?

Po więcej pomysłów na biznes zapraszamy na nasz kanał Franchising-PL na YouTubie. Zachęcamy do subskrypcji!

Idź do oryginalnego materiału