Warszawa zmieniła logo. Nowy znak ma być bardziej czytelny i poważniejszy

nowymarketing.pl 1 rok temu
Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie”, który funkcjonował od 2004 roku, został zastąpiony nowym, „poważniejszym” logo. To uproszczony herb stolicy z syreną o profilu Marii Skłodowskiej-Curie. fot. Twitter/Warszawa
Poważna syrena symbolem Warszawy
Od 18 lat na wszystkich oficjalnych dokumentach miasta stołecznego Warszawy widniała kolorowa, artystyczna syrena, która symbolizowała „energię i potencjał stolicy”. Jak podkreśla miasto, z czasem znak promocyjny przestał jednak odpowiadać na aktualne potrzeby komunikacyjne Warszawy, a także zaczął odbiegać od trendów graficznych.


Dawne logo Warszawy. fot. um.warszawa.pl
– Nie sposób mówić o tematach trudnych, takich jak pandemia czy wojna, jednocześnie oznaczając je kolorowym znakiem z radosnym hasłem (...) Jego słabą stroną była także mała czytelność – tłumaczy m.st. Warszawa.
Idąc śladem innych europejskich stolic, Warszawa...
Idź do oryginalnego materiału