W środę zadebiutował internetowy portal lifestyle'owy Telewizji Polskiej skierowany do osób w wieku 17-29 lat. SwipeTo.pl to platforma internetowa, która „mówi o tym, o czym nie mówi się w TV”. Po dwóch latach od rozpoczęcia prac nad nowym medium skierowanym do młodych, TVP uruchomiło stronę SwipeTo.pl. Serwis koncentruje się wokół tematów lifestyle'owych takich jak muzyka, sport, gaming, filmy i seriale, moda, sztuka, nowe technologie, a także zdrowie psychiczne.
Ku zaskoczeniu wielu, inicjatorzy projektu informują, iż SwipeTo to inkluzywny serwis ponad podziałami, który powstał jako odpowiedź na „dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów”. Twórcy mają na celu dotarcie do młodych ludzi zarówno z wielkich miast jak i małych polskich miejscowości, aby informować o tym, co ważne tu i teraz dla pokolenia Z oraz Y.
Bo nie interesuje nas, po której jesteście stronie – po...