"Trądzik leczy się u lekarza, a nie u influencera" – przekonują twórcy internetowi w kampanii Galderma

nowymarketing.pl 1 rok temu
Producent produktów dermatologicznych Galderma ruszył z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk. Szacuje się, iż aż 85% osób w wieku od 12 do 24 lat cierpi na problemy z cerą lub walczy z objawami trądziku, co często ma negatywny wpływ na jakość ich życia i samoocenę. Niestety w dobie powszechnej cyfryzacji coraz częściej szukamy w Internecie cudownych sposobów i próbujemy leczyć się na własną rękę.
Diagnoza z Google, pytania o porady kosmetologów czy influencerów nie są jednak sposobem na rozwiązanie problemu i mogą doprowadzić do poważnych, czy nieodwracalnych zmian na skórze. Pierwszym krokiem każdej osoby zmagającej się z trądzikiem powinna być wizyta u dermatologa, bo tylko lekarz jest w stanie zapewnić trafną diagnozę, a następnie dobrać skuteczną terapię. Kampania Galdermy...
Idź do oryginalnego materiału