Analizę historii widoczności przeprowadzono z wykorzystaniem narzędzia Senuto, biorąc pod uwagę okres od końca września 2015 r. do początku marca 2023 r. Sprawdzono, czy w badanym okresie konkretna strona internetowa wyświetlała się podczas wyszukiwania w Google na pierwszych trzech pozycjach. Wyniki są jednoznaczne – Termedia to zdecydowany lider pod względem widoczności i poczytności w branży medycznej.
W TOP 3 byliśmy po wprowadzeniu 7733 fraz (Rynekzdrowia.pl – 1576, Pulsmedycyny.pl – 1706).
Oznacza to, iż internauci, wpisując 7733 różne słowa najważniejsze (nazwy chorób i schorzeń, imiona i nazwiska ekspertów zdrowotnych, tytuły wydarzeń branżowych) i szukając aktualności, widzieli strony z serwisu Termedia.pl.
To wynik kilkakrotnie wyższy od pozostałych firm działających na rynku.
O czym to świadczy? Że to właśnie nasza strona jest chętnie odwiedzana przez użytkowników internetu, którzy uważają serwis Termedia.pl za rzetelne i sprawdzone źródło informacji.
Senuto to platforma analityczna (SaaS) oraz zestaw usług doradczych w zakresie SEO i marketingu w Google, oparte na big data i autorskich algorytmach machine learning. Narzędzie pojawiło się na rynku w 2014 roku.