Jak dzięki nowoczesnym technologiom marketerzy mogą precyzyjnie docierać do konsumentów, wykorzystując dane demograficzne, behawioralne, lokalizacyjne czy psychograficzne? Zapraszamy do pobrania e-booka!
Co znajdziesz w e-booku?
Publikacja prezentuje rodzaje i metody targetowania przekazu reklamowego w kampaniach mobilnych, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych zastosowań. Omówione zostały m.in.:
-
źródła danych – zero, 1st i 3rd party oraz rola indywidualnych identyfikatorów użytkowników,
-
techniki targetowania – demograficzne, behawioralne, geolokalizacyjne, pogodowe, kontekstowe, po rodzaju urządzenia i aplikacjach mobilnych,
-
retargeting w mobile – strategie docierania do użytkowników, którzy wcześniej zetknęli się z marką,
-
personalizacja komunikacji – na podstawie zachowań użytkowników i psychografii,
-
praktyczne wyzwania – związane z prywatnością, regulacjami prawnymi oraz zmianami w ekosystemie reklamowym.
Celem publikacji jest pokazanie marketerom nowoczesnych narzędzi i inspiracja do wykorzystania potencjału mobile w codziennych działaniach reklamowych.