Slow Space by PUMA w trosce o zdrowie psychiczne i fizyczne [case study]

nowymarketing.pl 1 rok temu
W ramach platformy She Moves Us PUMA stworzyła przestrzeń z myślą o wszystkich, którzy potrzebują oddechu od codzienności. Slow Space to spotkania z psychoterapeutami, treningi, weekendowe warsztaty czy specjalistyczne konsultacje indywidualne. Dochód z wejściówek wesprze Fundację „Można Zwariować". O powstawaniu i realizacji projektu Slow Space by PUMA opowiadają: Paula Szymczyk – teal co-founder / head of PR & strategy oraz Katarzyna Wesławowicz – area head of marketing EE.
Pomysł
Paula Szymczyk: Pomysłodawczynią projektu jest Aleksandra Kwiatkowska, która od kilku lat rozwija platformę Slow Living Poland. Ola od dawna marzyła o otwarciu w centrum tłocznego, szybkiego miasta, miejsca, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje ciało i duszę. Zależało jej na tym, aby oddać w ręce przebodźcowanych, zmęczonych ludzi, przestrzeń, w której zwolnią.
Jako agencja, stworzyliśmy wokół tej idei strategię 360, która była również odpowiedzią na potrzeby głównego partnera...
Idź do oryginalnego materiału