Za nami pandemia i związana z nią komunikacyjna rewolucja, która przeniosła wydarzenia online na zupełnie nowy poziom. A co przed nami? Profesjonalizacja – i to w każdej możliwej postaci. W najnowszym raporcie ClickMeeting przyjrzeliśmy się bliżej ekspertom różnych branż i liderom, którzy organizowali najwięcej wydarzeń i gromadzili w ich trakcie największą liczbę uczestników. Wśród nich wyodrębniliśmy też marketerów: bez wątpienia coraz częściej korzystamy z możliwości, jakie oferuje webinar marketing.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Nic prostszego. Po prostu pobierz bezpłatny raport ClickMeeting State of Online Events.
A o ile już nie możesz doczekać się zapoznania z najważniejszymi wnioskami płynącymi z raportu, znajdziesz je poniżej.
Jakie branże korzystały z wydarzeń online?
Webinary są przede wszystkim narzędziem, bez którego coraz trudniej wyobrazić sobie dziś...