Powstał plakat, który ostrzega przed rakiem. Obraz jest widoczny tylko dla osób, które kaszlą

nowymarketing.pl 1 rok temu
Fundacja Marie Keating ruszyła z kampanią „Big Check Up 2022” na temat profilaktyki raka płuc. W ramach akcji powstał plakat, który ujawnia się, kiedy osoba w jego pobliżu kaszle. Rak płuc jest jednym z najczęściej występujących i najgroźniejszych nowotworów złośliwych w Europie. W Irlandii jest to główna przyczyna śmierci i niestety jedynie 20% pacjentów przeżywa ponad pięć lat po usłyszeniu diagnozy.
W listopadzie, czyli miesiącu świadomości raka płuc, irlandzka Fundacja Marie Keating postanowiła połączyć siły z lekarzami, pacjentami i technikami, aby stworzyć innowacyjną reklamę outdoorową.
Na plakacie widnieje zarys płuc, które zostały podzielone na 4 części. Pierwszy fragment odzwierciedla codzienne życie osoby, która bagatelizuje kaszel, a ostatni – wizytę u onkologa.
„Jeśli ten kaszel jest częścią twojego życia, zbadaj to” – czytamy poniżej ilustracji....
Idź do oryginalnego materiału