Padaczka nie musi być barierą. Angelini Pharma Polska udowadnia to w najnowszym spocie

nowymarketing.pl 1 rok temu
„W Polsce jest prawie 400 tys. osób cierpiących na epilepsję” - to zdanie moglibyśmy usłyszeć w niejednej kampanii społecznej. Jednak ta przygotowana przez Angelini Pharma Polska jest inna. I właśnie dlatego przyciąga! fot. Facebook
W ostatnich dniach października na koncie Angelini Pharma Polska w mediach społecznościowych pojawiło się video, którego tematyka dotyczy padaczki. W krótkim, niespełna 1,5-minutowym filmie, jest wszystko, co potrzebne:


konkretne, merytoryczne informacje,


żywy scenariusz,


odrobina humoru.


Źródło: Facebook
Kampania zorganizowana przez Fundację Epi-Bohater i Angelini Pharma Polska, a także portalem Onet.pl (partner medialny), ma na celu uświadomienie częstotliwości występowania epilepsji w społeczeństwie, ale także przekonanie odbiorców, iż choroba ta nie musi oznaczać wykluczenia.
Akcja pt. „Padaczka? I co z tego?” jest kontynuacją działań pod hasłem...
Idź do oryginalnego materiału