Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat znaczenia wirtualnych bliźniaków w prowadzeniu badań medycznych i oferowaniu spersonalizowanej opieki. Emma Twin będzie dokumentować w mediach społecznościowych, w jaki sposób – jako wirtualny bliźniak – pomaga lekarzom i badaczom lepiej rozumieć choroby i skutki zastosowanego leczenia, nie narażając przy tym zdrowia realnych pacjentów. Dedykowana kampania medialna w Stanach Zjednoczonych i Francji obejmie reklamy, podcasty i cyfrowe billboardy informujące o projekcie.
Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) zaprezentowała awatara Emma Twin, zaprojektowanego, by pokazać jaką rolę odgrywają wirtualne bliźniaki w opiece zdrowotnej i rozwoju innowacji kształtujących przyszłość medycyny.
W ramach kampanii w mediach społecznościowych, Emma Twin będzie opowiadać o tym, jak wirtualny bliźniak jej ciała – stworzony na podstawie anonimowych danych zdrowotnych – będzie poddawany nieskończonej liczbie testów po to, by lekarze i badacze mogli lepiej zrozumieć choroby oraz skutki nowych i ulepszanych metod leczenia.
Za pośrednictwem postów w mediach społecznościowych, Emma będzie dokumentować swój udział w trwających badaniach i innowacjach medycznych. Te obejmować będą:
- badania kliniczne z wykorzystaniem rozwiązań Medidata
- reakcje serca na procedury w ramach projektu Living Heart
- testy przeszczepów rogówki CorNeat Vision
- badania nad epilepsją i chorobą Alzheimera w ramach projektu Living Brain
- korzystanie z urządzenia do podawania i monitorowania działania leków IASO
- optymalizację domu pod kątem potrzeb osób starszych
Ponadto awatar Emma pozwoli także na rozwój projektów dotyczących: przenośnego mikroskopu DAMAE Medical do wykrywania raka skóry, rozwiązania do monitorowania ciśnienia krwi Dynocardia, monitorowania pracy serca FEops; spersonalizowanych implantów twarzy LUCID Implants oraz symulacji radioterapii VORTHEx.
W ramach 6-tygodniowej kampanii medialnej w Stanach Zjednoczonych i Francji Dassault Systèmes zaprosi opinię publiczną do zapoznania się z Emmą Twin jako wirtualnym konsultantantem ds. opieki zdrowotnej. Kampania będzie promowała projekt poprzez reklamy drukowane i cyfrowe w głównych publikacjach, reklamy w podcastach radiowych uczelni wyższych oraz cyfrowe billboardy na ulicach Bostonu, Nowego Jorku i Paryża.
– Z pomocą Emmy Twin będziemy opowiadać o wpływie wirtualnych bliźniaków na opiekę zdrowotną w angażujący i istotny sposób – powiedziała Victoire de Margerie, wiceprezes ds. kapitału korporacyjnego, marketingu i komunikacji w Dassault Systèmes. – „Zwracając uwagę, na przykład, na badania nad sercem i mózgiem, możemy pokazać postępy w głównych obszarach terapeutycznych, jednocześnie wspierając globalne kampanie informacyjne, takie jak Światowy Dzień Serca i Światowy Dzień Alzheimera”.
Od 40 lat wirtualne bliźniaki Dassault Systèmes – dynamiczne modele 3D zasilane danymi, które replikują rzeczywistość z naukową dokładnością i są wykorzystywane do wirtualnego testowania i poprawy wydajności – funkcjonują jako katalizator zrównoważonych innowacji, poprawiając jakość życia konsumentów, obywateli i pacjentów.
Wirtualne bliźniaki przyspieszają prace nad rozwiązaniami odpowiadającymi na potrzebę bardziej precyzyjnej i opartej o profilaktykę opieki zdrowotnej. Tym samym umożliwiają testowanie terapii i leczenie ludzkiego ciała tak precyzyjnie, bezpiecznie i skutecznie, jak ma to miejsce w innych branżach – w kontekście testowania samochodów, budynków czy samolotów.
Emma Twin to kolejna odsłona inicjatywy Dassault Systèmes pod nazwą „The Only Progress is Human”, która poświęcona jest opiece zdrowotnej i doświadczeniu pacjenta. W 2020 roku firma zapoczątkowała tę inicjatywę, aby zwiększyć świadomość wyzwań społecznych i środowiskowych.
###
WIĘCEJ INFORMACJI
Poznaj awatar Emma Twin: https://www.linkedin.com/in/emma-twin/
Inicjatywa “The Only Progress is Human”:
https://www.3ds.com/progress-is-human
https://www.3ds.com/progress-is-human/digital-healthcare
Platforma 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes, oprogramowanie do projektowania 3D, rozwiązania 3D Digital Mock Up i PLM: http://www.3ds.com