Wreszcie jest okazja do pochwalenia władz województwa podlaskiego. Wreszcie jest nowa kampania promująca region, którą warto pochwalić. Sposób promocji jest wyjątkowo trafiony i absolutnie w stylu, który cieszy się w tej chwili dużą popularnością. Województwo rozpoczęło nową, intrygującą kampanię promocyjną, stawiając na to, co w regionie najcenniejsze – naturę, autentyczność i regenerujący spokój. Akcja, która ruszyła 5 czerwca i gwałtownie zdobyła popularność w mediach społecznościowych, promuje Podlasie i Suwalszczyznę jako idealne antidotum na wakacyjny stres. Hasło przewodnie kampanii – „Cisza i spokój” – idealnie oddaje charakter regionu, odpowiadając jednocześnie na potrzeby mieszkańców miast, na co dzień zmagających się z hałasem i przebodźcowaniem.
Jak podkreśla Bogdan Dyjuk, członek zarządu województwa podlaskiego, kampanię poprzedziła diagnoza "źródeł wakacyjnego stresu", takich jak męczące loty, rzesze turystów, problemy żołądkowe czy natrętni sprzedawcy.
To są także kampanie promocyjne wykorzystujące, może w sposób trochę przewrotny, to czym się jako region, jako województwo podlaskie szczycimy. Szczycimy się środowiskiem przyrodniczym, szczycimy się tą wielokulturowością, tym, iż czas w województwie podlaskim płynie wolniej niż w innych, a więc w innych częściach kraju. Warto do nas przyjechać, żeby z