Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Nasz podcast odwiedził Adam Sierociński – copywriter, który współpracował m.in. z Fundacją Rak'n'Roll i ma na swoim koncie kilka udanych kampanii społecznych. I to właśnie o nich rozmawiamy w tym epizodzie Marketing Przegadany. Jak tworzyć efektywne kampanie społeczne? Jak powstają kampanie społeczne?
W poprzednim odcinku Marketing Przegadany rozmawialiśmy o kampaniach społecznych dotyczących nowotworów. Tak się składa, iż jednym ze słuchaczy tamtego epizodu był Adam Sierociński, który pracował przy Fundacji Rak'n'Roll jako copywirter i zaproponował nam rozmowę.


Stwierdziliśmy, iż to świetna okazja do poszerzenia tematu kampanii społecznych – już nie tylko tyczących się profilaktyki nowotworów.
Damian Jemioło, Wojtek Walczak i Adam Sierociński rozmawiają o tym, jak tworzyć efektywne kampanie społeczne i analizują najciekawsze z nich. Sprawdź koniecznie.
Idź do oryginalnego materiału