W poprzednim odcinku Marketing Przegadany rozmawialiśmy o kampaniach społecznych dotyczących nowotworów. Tak się składa, iż jednym ze słuchaczy tamtego epizodu był Adam Sierociński, który pracował przy Fundacji Rak'n'Roll jako copywirter i zaproponował nam rozmowę.
Stwierdziliśmy, iż to świetna okazja do poszerzenia tematu kampanii społecznych – już nie tylko tyczących się profilaktyki nowotworów.
Damian Jemioło, Wojtek Walczak i Adam Sierociński rozmawiają o tym, jak tworzyć efektywne kampanie społeczne i analizują najciekawsze z nich. Sprawdź koniecznie.







![[PILNE] Wydarzył się cud świętego Januarego. Krew męczennika zmieniła stan skupienia](https://static.deon.pl/storage/image/core_files/2025/12/16/37ba338070c2ec35beda1890184c1a7f/webp/deon/feed/pilne-cud-sw-januarego-jednak-sie-wydarzyl-o-1739-krew-zmienila-stan-skupienia.webp)


.webp)

.webp)


