Na progu 2023 cz.1: Technologia

nowymarketing.pl 1 rok temu
Żyjemy zanurzeni w narastającym szumie. Chaosie wielu sprzecznych informacji, wielości punktów widzenia, gwałtownie ewoluujących kontekstów i kapryśnych preferencji konsumenckich. Przed pandemią mawialiśmy, iż to świat VUCA. Dziś Jamais Cascio nazywa tę rzeczywistość światem BANI: kruchym, niespokojnym, nieliniowym, niezrozumiałym (Brittle, Anxious, Non-linear, Incomprehensible).
Pewnie dlatego większość modeli trendowych przypomina postmodernistyczne kłącza – plątaninę różnych tendencji o nieostrych, zamazanych krawędziach. Nie 5 głównych zjawisk, ale 50, czy choćby 100, wchodzących we wzajemne interakcje. Wystarczy spojrzeć na trendy społeczno-kulturowe raportowane przez Trendwatching.com,...
Idź do oryginalnego materiału