Martyna Popiołek-Dębska: Czy ustawa o wyrobach medycznych uderzy w influencerów? (PR na backtage'u)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska (wykładowczyni UW) i Dagmara Tarka. Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u".
Gościnią kolejnego odcinka jest Martyna Popiołek-Dębska – radca prawny, inspektor ochrony danych osobowych z 12-letnim doświadczeniem. Ekspertka w obszarze prawa e-commerce, prawa reklamy i marketingu, prawa konsumenckiego oraz ochrony danych osobowych.
Dagmara ze swoją rozmówczynią bierze pod lupę nowelizację ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życia od stycznia 2023 r. Wedle niej obowiązują nowe zasady reklamy wyrobów medycznych, którymi są nie tylko soczewki kontaktowe, materiały opatrunkowe, czy okulary korekcyjne, ale też botoks, kwas hialuronowy oraz laser. I każdy, kto je promuje (lekarz, pielęgniarka,...
Idź do oryginalnego materiału